ראש עיריית חולון פנה לטרופר: עזור לנו להביא את הפיינל 8 לישראל

חילי טרופר
חילי טרופר | יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר ששוחח עם מנכ"ל ליגת האלופות, מוטי ששון שלח מכתב לשר התרבות והספורט בבקשה לעזור לחולון לארח את משחקי ההכרעה במפעל של פיב"א: "הודות למבצע החיסונים, כל אירוע בינלאומי צפוי להיות מרגש ובלתי נשכח"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

נמשכים המאמצים הגדולים למציאת מקורות מימון אשר יאפשרו את קיומו של 'הפיינל 8 של ליגת האלופות' של פיב"א בהיכל טוטו חולון. לאחר שפנה אתמול (ראשון) למנכ"ל ליגת האלופות פטריק קומינוס במכתב בקשה רשמי לאירוח הפיינל 8, המשיך היום ראש העיר חולון מוטי ששון במאמציו ופנה לשר התרבות והספורט מר חילי טרופר בבקשה לסייע להביא את האירוע היוקרתי לעיר חולון.

לשון המכתב: "בעקבות ההעפלה ההיסטורית של הפועל חולון לרבע גמר ליגת האלופות בכדורסל, אבקש את סיועך בקידום אירוח שלבי הפיינל אייט בחולון. ישראל היא מדינה של כדורסל, לא כל שכן חולון. אין לי ספק, כי היכל טוטו חולון הוא המקום לארח את הפיינל אייט שכן מתקן הכדורסל שלנו הוא מהמתקדמים באירופה. ההיכל הוקם בהשקעה של למעלה מ-160 מיליון שקלים, כשסביבו מתחם הבילוי והקניות 'לה פארק'".

"הודות למבצע החיסונים הישראלי, כל אירוע בינלאומי מסוג זה, שיתקיים בהיכל טוטו חולון – עם אלפי אוהדים מהטובים באירופה – צפוי להיות מרגש ובלתי נשכח. לידיעתך, פניתי אתמול גם למנכ"ל ליגת הכדורסל בפיב"א פטריק קומינס במכתב שבו ביקשתי ממנו לקדם את הנושא והזמנתי אותו לשוחח בהקדם כדי לדון בדרכים לסייע בהבאת האירוע לעירנו. אודה לך על סיועך בכל דרך".

שחקני הפועל חולון חוגגים | FIBA

כמו כן, פועל רבות גם שר המודיעין אלי כהן על מנת לסייע ושוחח היום עם השר טרופר בנושא. ההחלטה הסופית אמורה להתקבל ביומיים הקרובים, כשבשיחות בין הצדדים הובטח למועדון לעשות כל שניתן כדי שהמשחקים יתקיימו בהיכל טוטו חולון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי