לא נעים, לא נורא: חולון הובסה בבית, 90:71 לטופאש בורסה

טיירוס מגי | FIBA

במשחק שנערך לפרוטוקול, חניכיו של סטפאנוס דדאס לא הציגו את רמתם הרגילה והפסידו לאחר שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. ג'ונסון יצא בחמש עבירות, הטורקים רצו ל-6:29 וסגרו עניין. 22 של מיילס לא הועילו

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון אירחה הערב (שלישי) את טופאש בורסה הטורקית למשחק לפרוטוקול בלבד עבור שתי הקבוצות, כאשר חבורתו של סטפאנוס דדאס כבר הבטיחה את עלייתה לטופ 8 בליגת האלופות של פיב"א טרם ההתמודדות, ומנגד היריבה הודחה מהמפעל לאחר שהפסידה ארבעה מתוך חמישה משחקים בשלב הנוכחי. למרות פער המקומות בטבלת הבית, האורחת דרסה 71:90 את הסגולים לאחר שרשמה בריחה גדולה במחצית השנייה.

כאמור, המשחק הזה לא שינה הרבה עבור חולון, וכך הדברים גם נראו על המגרש. לאחר תקופה נהדרת בה רשמה שבעה ניצחונות רצופים בשלל המפעלים בהם היא משתתפת (ליגת ווינר, ליגה בלקנית וליגת האלופות), מוליכת בית 9 בטופ 16 של ליגת האלופות רשמה הופעה חלשה שלא הזכירה ולו במעט את היכולת הגבוהה המאפיינת אותה העונה.

לאחר מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה בפיגור קטן, חולון הפכה את התוצאה בפתיחת הרבע השלישי. אך משם והלאה רק קבוצה אחת הייתה על הפרקט, כשהטורקים יצאו לריצה אדירה של 6:29 שנמתחה על פני הרבע השלישי והרביעי, כאשר בתווך כריס ג'ונסון יוצא בעבירה חמישית שטותית. בסופו של דבר, המשחק הסתיים בתוצאה 71:90, תוצאה שכאמור לא משנה יותר מדי עבור דדאס.

סטפאנוס דדאס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי