סי. ג'יי האריס חתם לעונה נוספת בהפועל חולון

סיי ג'יי האריס | הפועל חולון, רשמי

מיד לאחר הניצחון על הפועל אילת, הסגולים הודיעו על הארכת חוזהו של הגארד שהגיע בקיץ והוא יהיה בקבוצה גם ב-2022. קודם לכן, השחקן נבחר לחמישיית ה-טופ 16 בליגת האלופות של פיב"א

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון חווה עונה נהדרת בכל החזיתות, כאשר גם הערב (שני) הסגולים ניצחו 73:80 את הפועל אילת. מיד לאחר המשחק, המועדון הודיע על הארכת חוזהו של הגארד בעונה אחת ועל כן הוא יהיה חלק מהקבוצה עד 2022.

בהמשך להשלמתה של תמונת שמונה העולות לטורניר הפיינל 8 בליגת האלופות של פיב"א, באתר הרשמי של המפעל פורסמה היום חמישיית המצטיינים של שלב הטופ 16 בתחרות ומי שזכה לכבוד להיכלל בה האריס של חולון, אשר האריך את חוזהו בקבוצה.

האריס, שקלע בספרות כפולות בכל ששת משחקי פלייאוף בליגת האלופות, רשם ממוצעים של 17.5 נקודות, 4.3 אסיסטים, 2.2 ריבאונדים ו-47.8% מהשדה, מספרים שעזרו להפועל חולון להשיג הרבה ניצחונות בדרך להעפלה היסטורית לטורניר שמונה האחרונות, אותו הסגולים-צהובים מקווים לארח באולמם הביתי.

"כולם מסכימים שהצלחתה של הקבוצה הישראלית הושגה הודות לנאמנות שלה לסגנון המשחק הייחודי שלה. ההתקפה של חולון, עם חמישה שחקנים בחוץ, לא תלויה רק בכוכב אחד אבל המוציא לפועל הבלתי מעורער שלה הוא סי ג'יי האריס", נכתב על כוכב הקבוצה של סטפאנוס דדאס. "היכולת שלו לחדור לתוך ההגנה וללכת עד הטבעת או להוציא מסירה לקלע הפנוי, היא הכוח שמניע את ההתקפה הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי