פניני גאה למרות ההפסד: "הראנו שאנחנו בטופ של אירופה"

גיא פניני | FIBA

תחושות מעורבות בהפועל חולון אחרי ההדחה מליגת האלופות בידי בורגוס. הקפטן: "היה מסע קסום וזה הישג בשבילנו להגיע לרבע הגמר. הגיע להם לנצח, לא הגבנו כמו שצריך במחצית השנייה". מגי ייבדק

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

ההופעה של הפועל חולון במעמד הגבוה ביותר שאליו הגיע המועדון מאז הקמתו, הסתיימה מהר ממה שהסגולים קיוו, לאחר הפסד 86:77 לסן פאבלו בורגוס אתמול (חמישי) ברבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. יחד עם זאת, לצד האכזבה מההדחה בתום משחק שבו שחקניו של סטפאנוס דדאס בהחלט היוו יריב ראוי למחזיקת המפעל, בחולון בהחלט גאים בעצם ההישג שרשמו עם ההעפלה לטורניר הפיינל אייט בניז'ני.

אלופת הליגה הבלקנית התאוששה מפיגור מוקדם וירדה להפסקה ביתרון בזכות יכולת קליעה טובה מרחוק במחצית הראשונה, אך בשני הרבעים האחרונים הידית הייתה פחות מאופסת וההגנה לא הסתדרה עם ניהול המשחק של עומאר קוק, שמסר 7 אסיסטים ומצא שוב ושוב את חבריו בתוך אזור הצבע הפרוץ של הקבוצה הישראלית, בזמן שוויטור בניטה עשה נזק להגנת חולון בחדירות טובות לטבעת.

בחולון יכולים לחוש אכזבה בעיקר מהעובדה שמספר שחקנים בכירים, כמו כריס ג'ונסון, טיירוס מגי וסי ג'יי האריס, לא הגיעו בשיאם למשחק הכי חשוב של העונה. מעבר לכך, במועדון בוודאי לא אהבו לראות איבוד עשתונות נוסף של דדאס, שהתקשה לגלות איפוק פעם נוספת והורחק ברבע הרביעי, כשהוא משתולל בדרך לחדר ההלבשה.

דדאס. שוב איבד עשתונות | FIBA

ועדיין, כאמור, מדובר בעונה מוצלחת שבהחלט הביאה עמה המון כבוד למועדון, וכך התבטאו בחולון בסיום המשחק. "אנחנו מאוד גאים בדרך שעשינו השנה באירופה. זה היה מסע קסום וזה הישג גדול בשבילנו להגיע לרבע הגמר", סיכם הקפטן גיא פניני. "אנחנו מאוכזבים, כי רצינו להתקדם לפחות עוד שלב אחד. פגשנו קבוצה טובה ומאומנת, אבל זה הספורט. יש רק מנצחת אחת והיום אנחנו בצד המפסיד. אני גאה בכל הארגון שלנו, שהראה שאנחנו בטופ של אירופה".

פניני, שקלע 8 נקודות ומסר 6 אסיסטים, ניתח את המשחק: "בסופו של דבר הגיע לבורגוס לנצח. באנו מוכנים מאוד ותכנית המשחק שלנו עבדה היטב במחצית הראשונה. אחרי ההפסקה, הם התאימו את עצמם ואנחנו לא הגבנו כמו שצריך". אייזיאה מיילס, שהיה המצטיין בחולון עם 23 נקודות ו-5/5 לשלוש, הוסיף: "הם עשו עבודה טובה בצבע וניסינו להילחם, אבל באיזשהו שלב נגמר לנו הכוח".

באשר לטיירוס מגי, שנפצע ברבע האחרון אחרי שנחת רע מאוד מהטבעה על חסיאל ריברו, הגארד נפגע במרפק ובקבוצה מקווים שלא מדובר בנזק חמור. הפועל חולון עלתה במהלך הלילה על טיסה חזרה לישראל ומגי ייבדק ביומיים הקרובים.

מיילס. בחולון גאים למרות ההדחה | FIBA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי