פוגבה ספג שריקות. "זה כואב, כולנו לובשים את אותה חולצה"

פול פוגבה, אנטואן גריזמן, קיליאן אמבפה
פול פוגבה, אנטואן גריזמן, קיליאן אמבפה | AFP

למרות ה-1:3 על איטליה, הקהל בניס לא ריחם על הקשר וחלוץ אתלטיקו התייחס לנושא בסוף המשחק. אמבפה: "אני משחק פה כל השנה, זה רגיל. שמים אטמי אוזניים ומבקיעים". דשאן: "זה לא נגדו, רוצים שנבקיע 5-6 כל משחק"

(גודל טקסט)
 נבחרת צרפת המשיכה בהכנות למונדיאל כשגברה אמש (שישי) 1:3 על נבחרת איטליה במשחק ידידות, כשמה שהעיב על הניצחון המרשים היה שריקות הבוז של הקהל בניס כלפי פול פוגבה. חלוץ הנבחרת אנטואן גריזמן התייחס לאירוע בסוף המשחק כשאמר: "זה חבל כי בסופו של דבר כולנו משחקים בשביל אותה חולצה ובשביל המדינה שלנו וזה כואב. הוא התגבר על זה ומגיע לו עידוד מהעם. בסופו של דבר זה הכדורגל והשריקות הן חלק ממנו".

 
 

בנוגע למשחק עצמו אמר כוכב אתלטיקו מדריד: "עבדנו על השיטה החדשה וניסינו להתפתח, הגנתית והתקפית. שיתוף הפעולה עם דמבלה ואמבפה היה חדש לי וראו את זה בכמה מצבים, אבל נעבוד על זה, זה בידיים שלנו. כל עוד מנצחים, הכל הולך מבחינתי. הנבחרת מעל לכל ואני מסתגל", על האווירה בנבחרת אמר: "האמת שזה לא נראה שיש מונדיאל לפנינו. אנשים שמחים ויש אווירה של צחוקים. שחקנים נהנים באימונים ובמשחקים ואני מקווה שזה ימשיך ככה".

המאמן דידייה דשאן לעומת זאת מצא כמה דברים פחות חיוביים: "הם הגיעו ליותר מצבים נגדנו במחצית השנייה. יש לנו את היכולת לשחק מהר וליצור הרבה מצבים וצריכים להיות יותר יעילים. השחקנים הראו את הרוח הנכונה בשני המשחקים, אבל לא נתרגש מזה יותר מדי. נשאר לנו עוד משחק הכנה אחד לפנינו. צריכים לשמור על מה שיש לקבוצה הזאת מבחינת שאיפות והתלהבות. אנחנו לא מושלמים, אבל בינתיים זה מספק". על הריקות נגד פוגבה אמר דשאן: "זה לא מכוון רק נגדו. זה כבר קרה לנו. האוהדים מצפים שנבקיע חמישה או שישה שערים בכל משחק".

כמו גריזמן, קיליאן אמבפה התייחס גם הוא לשיתוף הפעולה בהתקפה: "העלנו את הרמה שלנו והיה חשוב לנצח. אנחנו מסתדרים טוב בהתקפה, זאת שלישייה מבטיחה. אנחנו מבינים אחד את השני. כמו שאמרתי, תמיד רציתי לשחק עם שחקנים טובים ויש לי שניים ברמה הכי גבוהה, את אנטואן שהוא טופ 10, את עוסמאן שהוא הצעיר הטוב בעולם ואני מנסה לעשות את הכי טוב שלי. כדי שהתיאום יהפוך לאוטומטי זה עניין של זמן. איטליה זאת לא עוד נבחרת והראנו שאנחנו יכולים להעלות את הרמה של הכדורגל של שלנו. אנחנו מרוצים. אחרי שלקחנו את האליפות בפאריס קצת הורדתי את הרגל מהגז וחשבתי על המונדיאל ואני חושב שאני שוב במגמת עלייה".


גריזמן ואמבפה. בצד של פוגבה (AFP)
 

על שריקות מהקהל נגד פוגבה אמר חלוץ פאריס סן ז'רמן: "השריקות? אני חושב שאולי זה השפיע על השחקנים שמשחקים בחו"ל, אני פה כל השנה ורגיל לזה. זה ככה כל הזמן. משחקים עם אטמי אוזניים ומבקיעים", סיים הצרפתי הצעיר בהומור".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי