לב: אם נשחק ככה במונדיאל אין לנו סיכוי

יואכים לב
יואכים לב | AFP

מאמן נבחרת גרמניה ממש לא אהב את היכולת של שחקניו בהפסד אמש 2:1 לאוסטריה: "יש עוד הרבה עבודה לעשות". היחיד שזכה למחמאות היה נוייר, שיזומן היום לשיחה אצל לב בנוגע לטורניר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
 שבועיים לפני משחק הפתיחה שלה במונדיאל 2018, נבחרת גרמניה נראתה רע אתמול (שבת) כשהפסידה 2:1 מפתיע לאוסטריה במשחק הכנה לטורניר היוקרתי. זה היה משחק הידידות החמישי ברציפות בו אלופת העולם לא הצליחה לנצח והשני ברציפות בו הפסידה, אחרי ה-1:0 לברזיל בסוף מארס. למאמן יואכים לב זה הספיק ואחרי ההפסד הוא תקף את שחקניו והעביר להם מסר ברור: ברוסיה, דברים יצטרכו להיראות הרבה יותר טוב.


"היו הרבה דברים רעים היום", אמר לב. "אם נשחק ככה, אין לנו סיכוי. יש עוד הרבה עבודה לעשות. לא נשתגע ונשמור על קור רוח, אבל בסופו של דבר אנחנו חייבים לשפר הרבה דברים ב-14 הימים הבאים". ב"בילד" הגרמני התייחסו בעיקר להגנה שהתקשתה מול ההתקפות של האוסטרים לעומת ההתקפה שנראתה רשלנית, מה שבסופו של דבר הפך יתרון 0:1 ל"פשיטת רגל" בדרך להפסד 2:1.


במסיבת העיתונאים לאחר המשחק הוסיף לב: "ההופעה שלנו היום הייתה מאכזבת. כמעט שלא יצא לי לחוות הפסדים כאלה שפשוט הבאנו על עצמנו. על המגרש, כל השחקנים היו יכולים מהיכולת האמיתית שהם יכולים להציג". למרות הכל, היה אחד שכן זכה למחמאות מהמאמן הזועם, וקוראים לו מנואל נוייר: "הוא הגיב מאוד מאוד טוב בכמה מצבים. הייתי מאוד מרוצה ממה שראיתי ממנו".


היום צפוי לב לזמן את השוער בן ה-32 לשיחה בה יבקש ממנו הבהרות לגבי יכולתו להציג יכולת שיא בטורניר ברוסיה. אתמול חזר נוייר לעמוד בין הקורות אחרי פציעה של 259 ימים, אך לפי היכולת של שאר הנבחרת, רק שוער ביכולת שיא כנראה לא יספיק למנשאפט שרוצים לשמור על התואר.



נוייר. היחיד שלר ספג מלב (Gettyimages)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי