רק רשת: נחשף הרכב אנגליה לפנמה, תקרית אלימה במונדיאל

מרקוס ראשפורד, ראחים סטרלינג
מרקוס ראשפורד, ראחים סטרלינג | Gettyimages

ראשפורד אמור להחליף את סטרלינג לפי חשיפה בממלכה, שחקן עבר בפרמיירליג חשף כיצד גילה שהלהיט של נבחרת שלושת האריות הוא אחיו. וגם: קבלת הפנים של אוהדי ברזיל לנבחרתם והמתקפה של רוי קין על קיירוש

(גודל טקסט)
22:00: מה עושים שחקני נבחרת בלגיה בזמן המנוחה?





19:30: תקרית אלימה במונדיאל


מקרה אלימות ראשון במונדיאל: אוהדי ארגניטינה רבו על כרטייס למשחק מול קרואטיה.
ארגוני האולטראס של כמה קבוצות החלו להתקוטט, שלושה פצועים כרגע. https://t.co/tmek9Ju2rP

— dor hoffman (@dorhoffman) 21 ביוני 2018


17:45 שוויני מאחל הצלחה לנבחרתו
בסטיאן שווינשטינגר, שחקן העבר של המנשאפט שהיה חלק משמעותי מהזכייה האחרונה ב-2014, מאחל הצלחה לנבחרתו במשחק הקרוב אחרי ההפסד המאכזב נגד מקסיקו ומצרף תמונה מאותן חגיגות לפני ארבע שנים.


Good luck this weekend @DFB_Team! You can do it. #WorldCup#throwbackpic.twitter.com/eweaaYybCo

— Basti Schweinsteiger (@BSchweinsteiger) June 21, 2018


13:50: אוהדי נבחרת אוסטרליה בדרכם לאצטדיון
אוסטרליה תקווה להשיג היום נקודות ראשונות במונדיאל 2018 אחרי ההפסד לצרפת, חלק מאוהדי הנבחרת עשו את דרכם למפגש מול דנמרק באוטובוס ולא נרתעו מהדלקת אמל"ח.

Never get on a Russian bus with Socceroos fans pic.twitter.com/XCxqXtncmI

— Goal UK (@GoalUK) June 21, 2018

13:10: טיאגו סילבה יהיה הקפטן מול קוסטה ריקה
מאמן נבחרת ברזיל צ'יצ'ה ממשיך להעביר את סרט הקפטן מיד ליד, ואחרי שמרסלו ענד אותו ב-1:1 מול שווייץ, מחר מול קוסטה ריקה הקפטן יהיה הבלם טיאגו סילבה.


12:40: נחשף הרכב נבחרת אנגליה למשחק הבא?

"דיילי מירור" חשף את הרכב נבחרת אנגליה למשחק נגד פנמה באמצעות תמונת דף הרכבים שהחזיק בידו עוזר המאמן סטיב הולנד. השינויים: מרקוס ראשפורד יפתח במקומו של ראחים סטרלינג ורובן לופטוס צ'יק במקומו של דלה עלי הפצוע. 



 ראשפורד מול טוניסיה. במשחק הבא הוא בהרכב, כנראה (Gettyimages)



11:30 ההתנצלות של רשת ברגר קינג על ההצעה המביכה
לפני יומיים התפרסם כי ענקית המזון המהיר 'בורגר קינג' הציעה 47 אלף דולרים וכן המבורגר חינם לכל החיים לכל אישה שתיכנס להריון מאחד משחקני  המונדיאל שנמצאים כעת ברוסיה. נראה שרשת המסעדות הבינה את הטעות הפאתלית ואחרי ביקורות רבות שנשמעו כלפיה, התנצלה על ההצעה הבזארית, די בצדק יש לאמר.


10:45 ניימאר מודע לגודל הציפיות ומציג (שוב) תספורת חדשה

ניימאר לא רק חזר להתאמן אתמול אחרי שנפצע בתחילת המונדיאל, אלא גם התראיין והראה שמצבו בסדר. "הציפיות מאיתנו גדולות למשחק נגד קוסטה ריקה", אמר הכוכב. "אנחנו מקווים לגלות משחק הרבה יותר טוב מאשר נגד שווייץ. אנחנו רוצים לנצח, אנחנו ננצח ונשחק טוב". על מצבו הגופני אמר חלוץ הסלסאו: "התאמנתי טוב ואני מרגיש נינוח. הרגל שלי במצב טוב. הקדשנו את האימון לצורת המשחק של ברזיל ולדרך הכי טובה לנצח את ה'טיקוס'". ניימאר הציג את התספורת החדשה שהחליפה את תספורת ה"פסטה" שזכתה ללעג ברשתות החברתיות, אחרי שהזמין את הספר האישי שלו לרוסיה שסיפר גם את מאמן הנבחרת צ'יצ'י.



 


10:40: פרננדיניו מתרגש מהבעת התמיכה של אוהדי ברזיל
300 אוהדים קיבלו הלילה את פניה של נבחרת ברזיל שהגיעה לבית המלון בסנט פטרסבורג לקראת המשחק והאווירה הייתה מחשמלת. האוהדים קיבלו את הנבחרת בשירים וביקשו מכמה שחקנים לדבר איתם. אפילו פרננדיניו העלה הציוץ את הטירוף שהיה שם וכתב: "ככה הגענו למלון בסנקט פטרסבורג".

Clima da chegada no hotel em São Petersburgo! Top ou não?? Vai, Brasil! pic.twitter.com/gOJjOF9b6U

— Fernandinho (@fernandinho) 20 ביוני 2018


10:30: רוי קין "אני מצטער שלא הורדתי לקרלוס קיירוש את הראש"

אגדת העבר האירית שמשמש היום כפרשן ברשת  ITV הבריטית, גילה שהתעמת וכמעט החליף מהלומות עם מאמן נבחרת איראן בזמן תקופתם המשותפת במנצ'סטר יונייטד, אז שימש קיירוש כעוזר מאמן של אלכס פרוגסון. לדברי קין, הרקע לאותו וויכוח היה הבעת אי אמון מצדו של קיירוש במחויבות של קין למועדון: "הוא פקפק בנאנמנותי ואמרתי לו שילך להיכן שהוא צריך ללכת. אני מצטער עד היום שלא הורדתי לו את הראש". לאירי גם היו תשבוחות כלפי קיירוש: "אבל אני מודה שהוא מאמן מצוין. הוא מעט הגנתי מדי אבל עושה עבודה טובה בנבחרת איראן, בתקופה הראשונה שלנו במועדון יחסינו היו מצוינים"

 

09:45: שחקן העבר מספר איך גילה שרובן לופטוס צ'יק הוא אחיו למחצה
נבחרת אנגליה ניצחה את טוניסיה במשחקה הראשון במונדיאל ביכולת לא משכנעת במיוחד, כשב-10 הדקות האחרונות קשרה הצעיר של צ'לסי, רובן לופטוס צ'יק, שנחשב לאחד הכוכבים העולים בנבחרת שלושת האריות, נכנס להופעת בכורה מבחינתו בגביע העולם. ליאון קורט, שחקן עבר ששיחק במספר קבוצות בפרמיירליג, סיפר בראיון בממלכה כיצד גילה שהקשר הצעיר הוא למעשה אחיו החורג: " גיליתי שהוא אחי החורג רק לפני 7 שנים" סיפר קורט ששיחק בין היתר בקריסטל פאלאס, סטוק סיטי וברנלי: "ישבתי במתחם האימונים של ברנלי ופתחתי מכתב שקיבלתי, תחילה הייתי בטוח שזה מעריץ אבל הופתעתי לגלות מאמו של רובן שהוא ועוד שלושה ילדים נוספים הם למעשה אחי החורגים. חשבתי שזו מתיחה אבל היא נתנה לי לדבר איתם. היום, אני גאה בו מאוד"


רובן לופטוס צ'יק נגד טוניסיה (gettyimages)
רובן לופטוס צ'יק נגד טוניסיה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי