אלגרי הודה: "יובנטוס נראתה רע באשמתי", שיא לרונאלדו

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | Gettyimages

המאמן לקח אחריות על היכולת הרעה ב-1:2 על לאציו. הפורטוגלי הפך לשחקן יובה הראשון שכובש בשמונה משחקי חוץ רצופים. קייליני: "לאוהדים אין מה לדאוג, נגד אתלטיקו תראו קבוצה אחרת"

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)
למרות שלא הרשימה אתמול (ראשון), יובנטוס המשיכה במסלול הניצחונות עם 1:2 על לאציו באולימפיקו של רומא, אחרי שחזרה מפיגור של 1:0. יובה שמוליכה את הליגה האיטלקית אומנם מחזיקה בפער של 11 נקודות מנאפולי השנייה, אך ספק אם היכולת הזאת תספיק לה בליגת האלופות.


ב"גאזטה דלו ספורט" נבחרה הכותרת: "יובה+11 אריות" ונכתב שהקבוצה רשמה את הניצחון ה-19 ב-21 משחקי ליגה, דבר חסר תקדים בליגות הגדולות. פאריס סן ז'רמן דומה לה עם 18 נצחונות ב-20 משחקים. לאציו לעומתה, שמנסה להשתלב בצמרת, ליקטה רק 2 נקודות מ-9 במשחקים נגד הגדולות.


יובנטוס זכתה למחמאות בעיתון על הלחימה המדהימה והקאמבק אחרי יכולת רעה מאוד בחלק גדול מהמשחק. "יובה הרגישה לראשונה העונה את הפחד מהפסד בליגה, הייתה ממש על הקרשים וקמה ממצב כמעט אבוד מבחינת מהלך המשחק. לאציו לא ידעה לנצל את העדיפות שלה עד הסוף", נכתב בעיתון.


כריסטיאנו רונאלדו הוכיח שהוא ה"אקס פקטור" הגדול של הקבוצה עם שערו ה-15 העונה, ששוב היה שער ניצחון. זה היה משחק החוץ השמיני ברציפות במסגרת הסרייה A בו רונאלדו הבקיע לפחות שער אחד, כשהפעם דייק מהנקודה הלבנה. הוא שחקן יובנטוס הראשון שכובש בכמות כזו של משחקי חוץ מאז עונת 1994/95.



רונאלדו וקאנסלו. הפורטוגלים הצילו את יובנטוס (Gettyimages)


באופן כללי, אפשר לומר שהפורטוגלים הצילו את הגברת הזקנה עם שער שיוויון של ז'ואאו קאנסלו בשער בכורה העונה ועוד אחד של רונאלדו. המגן הימני נבחר למצטיין ב"גאזטה" עם ציון 7.5, בעוד רונאלדו קיבל 6.5 ואמרה ג'אן 4.5 בלבד. הבלם לאונרדו בונוצ'י נפצע בקרסול, יעבור היום בדיקות וצפוי להיעדר כמה ימים. מסימיליאנו אלגרי אמר כי הוא ממתין להחתמת מרטין קאסרס שיוכל להחליפו.


אלגרי הודה שיובנטוס לא הייתה בשיאה: "לא שיחקנו טוב בשעה הראשונה של המשחק, אך בחצי השעה שאחריה השתפרנו. במחצית אמרתי לשחקנים להיות מדויקים יותר במסירות שלהם ולא לבצע טעויות של חוסר תשומת לב. כשפדריקו ברנרדסקי וז'ואאו קאנסלו נכנסו למשחק, הצלחנו להיות מאורגנים יותר בהנעת הכדור שלנו".


Oggi in #primapagina:
– Vola la #Juventus: +11!
– Tanto #Torino, vuoto #inter
#Piatek per il bis di #MilanNapolipic.twitter.com/kc7fPEJacw

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 28 בינואר 2019
"המשחקים נגד לאציו תמיד קשים", המשיך המאמן המנצח. "אני ביובנטוס כבר חמש שנים ומעולם לא היה לי משחק קל נגדה. הסתבכנו באשמתי כי הצבתי את אמרה ג'אן לפני הבלמים וזו הייתה טעות. משחק הלחץ של לאציו עשה לנו הרבה בעיות. לשמחתי בשעה הראשונה ג'ורג'יו קייליני ו-וויצ'ך שצ'סני הצילו אותנו".


קייליני הודה: "במשך 55-60 דקות זו הייתה ההופעה הכי גרועה של יובה העונה. דווקא אחרי השער של לאציו היכולת המנטלית שלנו התעוררה וגרמה לנו להפוך את התוצאה. יש לנו שחקנים שיודעים לעשות את ההבדל. שצ'סני דאג להשאיר אותנו מעל המים במשך שעה. לאוהדים שלנו אין מה לדאוג בקשר לליגת האלופות. נגד אתלטיקו מדריד תראו קבוצה אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי