אטאלנטה ניצחה 0:2 את אודינזה ועלתה למקום הרביעי

דובאן ספאטה
דובאן ספאטה | Gettyimages

חבורתו של גספריני כמעט פספסה את ההזדמנות לחלוף מעל רומא, אבל שערים מאוחרים של דה רון (82 פנדל) ופאשליץ' (85) הצעידו את הכחולים שחורים צעד נוסף לעבר החלום האירופי. ססואולו ניצחה 0:1 את פיורנטינה

(גודל טקסט)
המחזור ה-34 ננעל היום (שני) עם שני המשחקים כשבמוקד הניצחון 0:2 של אטאלנטה על אודינזה שהעלה אותה למקום הרביעי, אך הקרב על מקום שמוביל לליגת האלופות עדיין לא נגמר, ולא פחות משש קבוצות מתמודדות על הכרטיס שמוביל לליגת האלופות. במשחק שנעל את הערבססואולו ניצחה 0:1 את פיורנטינה.


אטאלנטה – אודינזה 0:2
אטאלנטה הגיעה למשחק הזה באווירה חיובית מבחינתה, לאחר שניצחה את פיורנטינה במסגרת חצי גמר הגביע האיטלקי והעפלה לגמר. ולאחר ההפסד אתמול של מילאן 2:0 לטורינו. אטאלנטה אירחה הערב את אודינזה שבעצמה נלחמת על הישארותה בליגה, למשחק גורלי שיכול להעלות אותה למקום הרביעי על חשבונה של רומא.


ולרשום לה שבוע מוצלח מבחינתה. למרות לחץ גדול מצד המארחים ושליטה ברורה של אטאלנטה, המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0. את המחצית השנייה אטאלנטה המשיכה ללחוץ על אודינזה, ובדקה ה-82 דה רון כבש מהנקודה הלבנה ואטלנטה עלתה ליתרון 0:1. מפה אודינזה לא הייתה יכולה לעשות יותר מדי, כי ארבע דקות אחר כך, פאסליץ' כבש את השני אחרי התקפה יפה, וסידר ניצחון 0:2, שהעלה אותה למקום הרביעי.




פיורטינה – ססאולו 1:0
פיורנטינה וססאולו נעלו את מחזור 34 בסריה A. שתי הקבוצות לא יהיו באירופה, ונמצאות באמצע הטבלה. פיורנטינה שלא ניצחה תשעה משחקים חיפשה ניצחון ראשון עם מונטלה על הקווים, שמצדו מחפש ניצחון בכורה בקדנציה השנייה במועדון. מנגד ססואלו חיפשה לסיים את העונה כמה שיותר גבוה ומשחקת כשאין לה מה להפסיד.


שני המאמנים עלו בהרכבים חזקים, וססאולו תרגמה את זה לשער יתרון 1:0 מרגליו של דומניקו ברארדי. המשחק החל להתחמם ופיורנטינה קיבלה פנדל בדקה ה-41, אך ג'ורדן ורטוט החמיץ. בדקה ה-60 מריח דמירל הכפיל את התוצאה אך איתות מ-VAR ביטל את השער בטענה לנבדל. ססאולו ניצחה ועלתה למקום העשירי וחלפה על פני פיורנטינה שירדה למקום ה-12.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי