ארטטה: "אני לא מצפה לעשות החתמות גדולות בחלון הנוכחי"

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Justin Setterfield/Getty Images

מאמן ארסנל טען במסיבת עיתונאים כי הוא לא מתכוון לעשות שינויים נרחבים בסגל לקראת המשך העונה: "אם נצליח למצוא משהו שיעזור לנו, נסתכל על האפשרויות". על אובמיאנג: "כרגע אין דיבורים על הארכת חוזה"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל השיגה בשבוע שעבר את הניצחון הראשון שלה בעידן ארטטה, 0:2 על מנצ'סטר יונייטד, ותוכל לפתוח רצף עם משחק חוץ אצל קריסטל פאלאס בשבת (14:20, ספורט1). התותחנים מנסים בכל דרך להפוך את העונה שלהם מאחת הפתיחות החלשות בתולדות המועדון למוצלחת וכזאת בה הם יוכלו להתמודד על מקום בליגת האלופות.

אחת הדרכים לשפר את מצבה של הקבוצה הוא, כמובן, דרך חלון ההעברות של ינואר, וארטטה נשאל בנושא במסיבת העיתונאים שערך היום (חמישי). "אם נצליח למצוא משהו שיעזור לנו לעבור את העונה בצורה יותר מאוזנת באזורים מסוימים, נסתכל על האפשרויות", אמר הספרדי, "אני לא מצפה לדברים גדולים, לא להביא אף החתמה גדולה".

"אני כן מצפה לדברים גדולים מהשחקנים שיש לי כרגע, השחקנים שמתאוששים מפציעות. אלה הציפיות הכי גדולות שלי מהקבוצה. אנחנו תמיד צריכים להעיף מבט, כי מן הסתם יש לנו פציעות קשות ושחקנים שצפויים להיות בחוץ הרבה זמן. נבדוק אילו אופציות יש לנו בשטח הזה", אמר ארטטה, כשהוא מתייחס לקאלום צ'יימברס שגמר את העונה, ולהקטור ביירין וקיירן טיירני שלא ברור מתי יחזרו.

צ'יימברס הפצוע יורד מהמגרש.
צ'יימברס הפצוע יורד מהמגרש. "נעיף מבט בשטח הזה" (Julian Finney/Getty Images)

בינתיים, מספר שחקנים אמורים לעזוב את המועדון. הצעירים אמיל סמית' רואו, אדי אנקטיה וטייריס ג'ון-ג'ולס צפויים לעזוב בהשאלה, והשמועות הולכות וגוברות לגבי קבוצות המתעניינות בשירותיו של הכוכב פייר אמריק אובמינאג. אלא שלארטטה אין שום כוונה לשחרר את החלוץ הגבוני, שחוזהו מתסיים רק בסוף העונה הבאה. "התכנית שלי היא להשאיר את אובה, כמובן, כי אני יודע שאם נשאיר אותו אצלנו אנחנו הולכים להיות חזקים יותר ונוכל לנצח ביותר משחקים". לעומת זאת, המאמן לא מתכוון לדבר עם אובמיאנג על הארכת חוזה לפחות עד סיום העונה: "אנחנו רק בינואר, עדיין לא שוחחנו על שום דבר לעתיד הרחוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי