דיווח: קרלו אנצ'לוטי רוצה לצרף שני שחקנים מריאל מדריד

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Jan Kruger/Getty Images

לפי 'מארקה', המנג'ר האיטלקי ינסה להחתים את חאמס רודריגס וגארת' בייל, כשגם שמו של ארון ראמזי עלה. המטרה: להפוך את הקבוצה הקטנה של העיר ליברפול לתחרותית

(גודל טקסט)

 עדיין לא ברור כיצד ומתי יסתיים משבר הקורונה, אולם אברטון כבר חושבת על היום שאחרי המגיפה. לפי דיווח שפורסם הבוקר (שישי) בעיתון הנחשב 'מארקה', המנג'ר קרלו אנצ'לוטי מעוניין לצרף בקיץ את חאמס רודריגס וגארת' בייל מריאל מדריד. במועדון מקווים שהעובדה שהאיטלקי הדריך את השניים בעבר בבירת ספרד תסייע לצרפם ומוכנים להגיש להם הצעה מפתה.

תחת אנצ'לוטי, שכזכור מונה באמצע העונה לתפקיד המנג'ר והצליח לחלץ את הקבוצה ממאבקי התחתית, אברטון שואפת לעשות את קפיצת המדרגה כשהמטרה הסופית היא לבנות מועדון תחרותי שממשתף בליגת האלופות ומתמודד באופן קבוע על זכייה בתארים. במקביל לצמד ממדריד, שחקן נוסף שהוזכר כמועמד לחזק את הטופיס הוא ארון ראמזי מיובנטוס, שלא הצליח לקבע את מעמדו בהרכב של אלופת איטליה העונה.

בחזרה לחניכיו לשעבר של אנצ'לוטי. בעוד לבייל, שמרוויח שכר אסטרונומי, יש שנתיים נוספות בחוזהו במדריד, רודריגס יהפוך לשחקן חופשי בקיץ 2021 והצעה מפתה של אברטון עשויה לסלול את דרכו לליברפול. הקולומביאני, ששב בקיץ מהשאלה בת שנתיים בבאיירן מינכן, לא ממש נספר העונה על ידי המאמן זינדין זידאן ולא מן הנמנע שהוא יסיים בקרוב את דרכו בבירת ספרד. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי