סימאונה על ההעפלה לחצי הגמר: אתלטיקו 'עושה רעש' בכל המפעלים

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | Gettyimages

מאמן אתלטיקו מדריד נרגש אחרי ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות וגם החמיא לאנשי לסטר: "היה תענוג לשחק נגדכם"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
כמו תמיד אתלטיקו מדריד יודעת לתסכל את היריבות שלה. לסטר הרגישה מקופחת אתמול (שלישי) אחרי שתקפה ללא הרף את השער של הקולצ'ונרוס במחצית השנייה, אבל כל מה שהשיגה היה 1:1 מכובד ששלח את דייגו סימאונה לחצי גמר שלישי בארבע השנים האחרונות בזכות ה-0:1 במשחק הראשון.

 

ב"דיילי מייל" נכתב שסימאונה אמר לאנשי לסטר בסיום: "היה תענוג לשחק נגדכם". לאחר מכן אמר הארגנטינאי: "לסטר נתנה הצגה גדולה. הם לא ויתרו לדקה אחת ולא הורידו ידיים לרגע".



סימאונה עם וארדי. המאמן החמיא. צילום: gettyimages

 

המאמן הוסיף: "יש לנו רק דרך אחת להצלחה והיא להתמיד ולהתמיד ושוב להתמיד. כשהגעתי לאתלטיקו המטרה שלי הייתה להפוך את הקבוצה לתחרותית ולעשות רעש היכן שנשחק, ואני מאמין שאנחנו אכן מתחרים טוב בכל מפעל".

 

ההשוואה לברצלונה, ריאל ובאיירן: "הן החזקות בכל האלמנטים וגם בכלכלי, אבל על כר הדשא אנחנו מצליחים לתת להם פייט ספורטיבי. אני מרגיש נרגש, גאה אחרי משחק קשה מול יריבה לא קלה. יריבה שאוהבת להתחרות כמונו". כשנשאל האם יעזוב עם יזכה באלופות התחמק: "כל מה שמעניין אותי זה המשחק הבא שלנו בליגה נגד אספניול".

 

מנגד אמר כובש השער ג'יימי וארדי: "אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו. נתנו הכל. אתלטיקו רגילה לשחק נגד קבוצות שמחזיקות יותר בכדור ולכן ניצלנו את זאת והתקפנו אותם במתפרצות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי