דיווחים בצרפת: דני אלבס יחתום בפ.ס.ז' ביממה הקרובה

אלבס
אלבס | Gettyimages

המגן הברזילאי, בניגוד לכל ההערכות הראשוניות, לא יצטרף לפפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי ויחתום לשנתיים בעיר האורות. נטען כי כבר עבר בדיקות רפואיות

(גודל טקסט)

 דני אלבס התיר את חוזהו ביובנטוס בחודש שעבר אחרי עונה אחת בלבד בארץ המגף ונראה היה בדרכו הבטוחה לאיחוד עם פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, אולם בצרפת משוכנעים שדווקא פאריס סן ז'רמן תהיה זו שתזכה בשירותיו של המגן הברזילאי – ועשויה להודיע על כך עוד היום לפי הדיווחים בכלי התקשורת במדינה, כולל ב"ל'אקיפ'" הידוע באמינותו הגבוהה.

יתרה מכך, התקשורת הצרפתית מדווחת שאלבס בן ה-34 כבר נמצא בעיר ועבר בדיקות רפואיות לפני חתימתו לשנתיים הבאות בקבוצתו של אונאיי אמרי. לפי אותן ידיעות, הסיבה לכך שהוא בחר בסופו של דבר בפ.ס.ז' ולא במנצ'סטר סיטי, בשורותיה היה על סף חתימה, היא סירובה של אשתו הדוגמנית ג'ואנה סאנס שקיבלה חוזה אטרקטיבי מסוכנות בעיר האורות ומעדיפה להישאר צמודה לבעלה.

אלבס כאמור עזב את ברצלונה בקיץ שעבר ועבר ליובנטוס, אולם ביקש להשתחרר מחוזהו אחרי שנה אחת בלבד שהסתיימה בדאבל בזירה המקומית והגעה לגמר ליגת האלופות עם הביאנקונרי. בשמונה שנותיו בברצלונה זכה בשש אליפויות ספרד, ארבעה גביעים ושלוש פעמים בליגת האלופות. קודם לכן שיחק בסביליה ואיתה זכה פעמיים בגביע אופ"א בעונות 2005/6 ו-2006/7.


דווח כי המגן כבר התייצב לבדיקות רפואיות בפאריס (אילוסטרציה)

בכל הנוגע למנצ'סטר סיטי, נראה כי כעת פפ גווארדיולה יפנה בשנית לאופציית המגן קייל ווקר מטוטנהאם, עליו התרנגולים דורשים כ-50 מיליון ליש"ט. בממלכה טוענים כי גם העובדה שגווארדיולה לא הבטיח לאלבס מקום בטוח בהרכב הובילה להחלטתו לעבור דווקא לקבוצה שתנסה להשיב את תואר האליפות בצרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי