מאריבור וקבהא השיגו 1:2 דרמטי, 24 לדקות לנסאר

קבהא במדי מאריבור
קבהא במדי מאריבור | צילום: האתר הרשמי של מאריבור

אלופת סלובניה ניצחה 1:2 את ז'רינסקי הבוסנית בדקה ה-93, הישראלי השלים 90 דקות. הקשר שעזב את סכנין ועבר לאלבניה עלה מהספסל בהפסדה של קוקסי לשריף. אפואל התקשתה מול אלופת לוקסמבורג

(גודל טקסט)

 הפועל באר שבע השיגה הערב מקדמה לקראת הגומלין בשבוע הבא בבודפשט לאחר 1:2 ביתי על הונבד בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, אבל לא רק אלופת ישראל הייתה מעורבת הערב במוקדמות המפעל.

מאריבור, אלופת סלובניה, הייתה מעורבת בדרמה הכי גדולה של הערב. קבהא (שהשלים 90 דקות) וחבריו התארחו בבוסניה אצל האלופה המקומית ז'רינסקי ועלו ליתרון הודות לשער של הכוכב לוקה זחוביץ', אלא שבדקה ה-89 הם ספגו שוויון דרמטי והבוסנים כפו 1:1. למזלה הגדול של מאריבור, פנדל עמוק בתוספת הזמן של מרקוס טבארס העניק להם 1:2 חשוב, ככל הנראה בדרך לשלב הבא. מאריבור אף נהנתה מהחמצת פנדל מוקדמת של נמניה בילביה הבוסני, אולם גם נותרה בעשרה השחקנים החל מהדקה ה-68.

ישראלי נוסף ששיחק הערב במוקדמות האלופות הוא סיראז' נסאר, שחתם הקיץ באלופת אלבניה קוקסי ונכנס מהספסל בדקה ה-66 ב-1:0 של קבוצתו במולדובה מול שריף טירספול. המולדבים הם כמובן המדורגים בהתמודדות, כך שעבור קוקסי עדיין מדובר בתוצאה סבירה שעשויה להספיק להם כדי להעפיל לשלב הבא. הם נכנעו רק לפנדל של זיגוי בדיבנגה הבלגי בדקה ה-79.

עוד במוקדמות האלופות, הפתעה גדולה כמעט נרשמה כאשר אפואל ניקוסיה הקפריסאית התקשתה בביתה מול אלופת לוקסמבורג דודלנג', אך הצליחה להכריע את ההתמודדות הודות לשער די מאוחר של פקונדו ברטוגליו וניצחה 0:1. מי שהופתעה בביתה מאלמו השבדית שסיימה רק ב-1:1 מול וארדר המקדונית.

תוצאות נוספות:
ספרטאקס (לטביה) – אסטנה (קזחסטן) 1:0
באטה בוריסוב (בלארוס) – אלשקרט (ארמניה) 1:1
מריהאמן (פינלנד) – לגיה ורשה (פולין) 3:0
ז'לגיריס (ליטא) – לודוגורץ (בולגריה) 1:2
ז'יליניה (סלובקיה) – קופנהאגן (דנמרק) 3:1
דאנדוק (אירלנד) – רוזנבורג (נורבגיה) 1:1
הפנרפיירדיר (איסלנד) – ויקינגור (איי פארו) 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי