בפ.ס.ז' עדיין לא מוותרים על ניימאר, התלבטות בנוגע לסאנצ'ס

ניימאר
ניימאר | AFP

הצרפתים טוענים שכל עוד השחקן לא הוציא הודעה רשמית, הכל אפשרי. המגעים עם כוכב ארסנל עשויים להתחדש אם הברזילאי אכן יישאר בברצלונה

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן מתנהלת בימים האחרונים לפי מוצא פיו של ניימאר. עד אתמול (ראשון) בלילה היו בטוחים במועדון שניימאר בדרך אליהם ו"ל'אקיפ" אף כתב הבוקר שפ.ס.ז' שכרה עורכי דין שיביאו פתרונות להנהלה איך לרכוש את ניימאר בלי להפר את חוק ה'פייר פליי' של אופ"א. הציוץ הדרמטי של פיקה שינה את הכיוון, אך במועדון בטוחים שכל עוד לא יצאה הודעה רשמית מהשחקן הכל אפשרי.

בצרפת מדווחים שנכון לעכשיו החליטה פ.ס.ז' לרדת מרכישתו של אלכסיס סאנצ'ס כיוון שאין ביכולתה לשלם לשניים את משכורות העתק שהם דורשים (הצ'יליאני רוצה 500 אלף ליש"ט בשבוע). אך אם ניימאר לא יגיע, הקבוצה מעיר האורות תחזור שוב לאופציית סאנצ'ס.

כרגע דווח על פגישה שהתקיימה ביום שישי האחרון בפאריס בין סאנצ'ס למנהל הספורטיבי של פ.ס.ז', אנטרו אנריקה. בהנהלת המועדון מתלבטים האם להביא את חלוץ ארסנל בגלל שהוא לא אטרקטיבי כמו ניימאר, אבל הברזילאי יישאר בסופו של דבר בברצלונה הם עשויים לחזור אליו.

במקביל, מאמן ארסנל ארסן ונגר הצהיר שוב שהכוכב שלו לא הולך לשום מקום. הוא הכחיש שהייתה פגישה בין השחקן לפ.ס.ז' וטען: "הם החליטו לרכוש את ניימאר אחרי שלא הצליחו להחתים את סאנצ'ס. אני קורא ב"ל'אקיפ" רק על ניימאר. לפני כמה ימים הם כתבו רק על סאנצ'ס. אמרתי כבר כמה פעמים שהוא לא למכירה".

אלכסיס סאנצ'ס. המחליף של ניימאר (gettyimages)
אלכסיס סאנצ'ס. המחליף של ניימאר (gettyimages)

יחד עם זאת "מירור" כותב שארסנל תתקשה לסרב להצעה של 70 מיליון ליש"ט על הצ'יליאני ב-70, כשבינואר הוא כבר יהיה שחקן חופשי (חוזהו מסתיים בקיץ 2018). במיוחד אם השחקן עצמו יבהיר שהוא לא רוצה להמשיך לשחק באמירויות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי