הפועל ב"ש נחתה, בכר: הוכחנו שאפשר לעבור קבוצות חזקות

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

המאמן דיבר בשדה"ת אחרי ההעפלה לפלייאוף ליגת האלופות: "ניתן לכתוב תסריט שלם על המשחק אמש". ראדי: "גאדיר הלך להביא את הכדור כי הוא חשב שחסר לנו עוד גול"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע נחתה היום (שישי) בנתב"ג אחרי ההעפלה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. אלופת המדינה כזכור הפסידה אומנם 3:1 ללודוגורץ, אך שער של מוחמד גאדיר במצב של 3:0 סידר לברק בכר העפלה ומרחק של שני משחקים בלבד מעלייה למפעל היוקרתי והבטחת מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית.


המאמן אמר בשדה התעופה: "זה משחק שאפשר לכתוב עליו תסריט שלם. בסופו של דבר השגנו את התוצאה שרצינו, אף על פי שלא רצינו להפסיד, אבל עברנו קבוצה חזקה מאוד, קבוצת ליגת אלופות לגיטימית. כמובן שהמשחק בטרנר היה בדיעבד יותר משמעותי כי התוצאה עזרה לנו לעבור. יודעים שיש לנו הרבה מה לשפר, בטח את 60 הדקות הראשונות. נסיק את המסקנות, ניקח אחריות, אבל לפעמים החכמה היא לצאת ממצבים קשים".




שלב הבתים: "ברור שנצטרך להשתפר. כל הגרלה תהיה קשה, אבל כל הגרלה אפשר לעבור, אולם לא נהיה פייבוריטים. בסיבוב האחרון עברנו בצדק כי מדובר בשני משחקים. יש לנו קבוצה חזקה עם אופי טוב שכבר צברה ניסיון גם שנה שעברה ונצטרך לנצל את זה כדי לעשות את מה שכולם חושבים עליו. אנחנו לא בונים על מזל ועושים דברים כדי לא להיות תלויים בזה, אבל לפעמים גם צריך את זה. אחרי הונבד אמרו שאנחנו 'לא מספיק טובים וחזקים', והצלחנו להרים את עצמנו. זה מה שצריך לעשות במשחק הבא". 



ההגרלה: "כשהייתי עוזר מאמן בעירוני קריית שמונה אמרו שההגרלה הכי טובה היא באטה בוריסוב, ובסוף לא עברנו. הוכחנו שאנחנו יכולים לעבור קבוצות חזקות, לודוגורץ אחת הקבוצות החזקות ברמה הזו והצלחנו לעבור אותה".


מהראן ראדי חוגג עם טוני וואקמה (אודי ציטיאט)

מהראן ראדי חוגג עם טוני וואקמה (אודי ציטיאט)


נקודות לשיפור: "הרבה דברים, מה שבלט שלא היינו אגרסיביים מספיק ונתנו לשחקנים טובים מאוד שטחים, לא עשינו עבירות כשצריך. לא יודע אם זה נס שעלינו כי בחצי שעה האחרונה הרמנו את עצמנו והגענו למצבים, החטאנו פנדל ובעטנו לקורה. היינו טובים".


גם מהראן ראדי דיבר לאחר הנחיתה: "אמרתי בחדר הלבשה שזה נראה יותר מחגיגות האליפות. פעם ראשונה שאני מפסיד ואני חוגג ככה. זה היה קשה, אבל באותה רמה מתוק ויפה. האמנתי בתוך תוכי שאנחנו יכולים לתת גול, תודה לאל שנתנו את הגול בדקה קריטית מבחינתנו. ראיתם אחרי הגול שהרבה דברים השתחררו אצלנו ויכולנו להבקיע יותר, אבל גם הם הגיעו למצבים".


שחקני הפועל באר שבע (אודי ציטיאט)

מהראן ראדי חוגג עם שחקני הפועל באר שבע (אודי ציטיאט)



היכולת החלשה: "
הרגשתי שפשוט שפחדנו לטעות ורצינו לשמור על התוצאה מהמפגש הראשון, זה לא היה נכון. זה מוזר ולא התאים לאופי ולאישיות של השחקנים במגרש. יחד עם זאת, שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד עם הרבה ברזילאים שמשחקת התקפי. זו אחת הקבוצות החזקות ששיחקנו נגדם. התעשתנו בשער שהבקענו".

שלב הבתים: "אני מאמין שאנחנו שווים שלב בתים ואנחנו יכולים להשתפר. זו תחילת העונה ואל תשכחו שלא הייתה לנו כמעט פגרה בסוף העונה".


ההגרלה: "כל קבוצה תתקבל בברכה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, כמו שהוכחנו מול יריבות עדיפות מאיתנו. אנחנו נתאים את עצמנו לקבוצה היריבה ונקווה שנעשה תוצאה טובה".


 

מה שאמר לגאדיר: "הוא הלך להביא את הכדור כי הוא חשב שחסר לנו עוד גול. הייתי הכי שמח בשבילו. הוא נכנס לכושר טוב אחרי הצמד בגביע הטוטו. היה לו משחק טוב בחצי השני כמו כל הקבוצה. אין יותר שמח ממני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי