מגן סלטיק עיצבן את ניימאר: "הוא עוד שחקן על הדשא"

ניימאר וטוני ראלסטון
ניימאר וטוני ראלסטון | צילום : GettyImages

טוני ראלסטון בן ה-18 הוציא את הברזילאי של פ.ס.ז' משלוותו בגלל משחק אגרסיבי, בעקבות כך החלוץ סירב ללחוץ את ידו בתום ה-0:5 של פ.ס.ז'. בסקוטלנד מהללים: "הוא לא התרגש מכוכב ששוויו 222 מיליון יורו"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ניימאר עצבני. הברזילאי אמנם כיכב אמש  (שלישי) בניצחונה של פאריס סן ז'רמן על סלטיק 0:5, אך לא הכל הלך בקלות עבור החלוץ. מגנה הימני של הסקוטים, טוני ראלסטון, הקשה על חייו של החלוץ עם משחק אגרסיבי, ולכן לא לחץ את ידו של המגן בן ה-18 בתום המשחק.

בסקוטלנד משבחים את ראלסטון הצעיר, וב"סאן הסקוטי" התלהבו: "ילד גרם לניימאר לצאת משלוותו. בעוד ששחקנים אחרים בגילו ובני נוער מעריצים את האדמה עליה הוא דורך, ראלסטון לא התרגש מהכוכב ששוויו 222 מיליון יורו שהתעלם ממנו".

כאמור, ניימאר לא אהב את הטיפול בו והתעלם מהמגן בתום המשחק, אבל ראלסטון צחק על כך: "אם זה המצב וככה הוא רוצה להתנהג זה בסדר מצדי. לא אכפת לי. כל אחד מתנהג אחרת, אבל אני בטח לא אחסיר שינה בלילה בשל כך. עליתי ושיחקתי את הכדורגל הרגיל שלי. אני לא פוחד מטיפוסים כמו ניימאר. התכוננתי למשחק כמו בכל משחק אחר. הוא בסך הכל עוד שחקן שמשחק על כר הדשא".

ראלסטון נחשב שחקן בוגר לגילו על ומחוץ לכר הדשא, ולכן ברנדן רוג'רס הימר עליו. עבורו זה היה משחק בכורה באירופה' ורק לפני כמה שנים היה נער כדורים בפארק הד. מצד שני זה היה ההפסד הכי כבד של סלטיק בבית מאז 1895.


טוני ראלסטון. שחקן בוגר לגילו (gettyimages)

על הבכורה האירופית בסלטיק ראלסטון אמר: "זה היה חלום עבורי לעלות לשחק בגלל שאני אוהד של הקבוצה מגעיל צעיר. כל החיים הייתי נער כדורים ואני זוכר את המשחק נגד בארסה הכי טוב. ברור שאני מאוכזב מגודל ההפסד. זה היה קצת הזוי לשחק נגד שחקנים כל כך יקרים, אבל לא התרגשתי מהם, אלא מהעובדה שאני משחק בפארק הד".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי