מרואן קבהא קיבל את הציון הכי נמוך ב-7:0 לליברפול

ליברפול חוגגת
ליברפול חוגגת | AFP

קשר מאריבור לא שכנע את התקשורת האנגלית במהלך התבוסה הקשה שספגה קבוצתו, מוחמד סלאח טען: "סבלנו מחוזר מזל במשחקים האחרונים וידענו שיום אחד יהיה לנו משחק כזה"

(גודל טקסט)

ליברפול השלימה לילה ענק לאנגליות עם ניצחון 0:7 במאריבור, שרק מדגיש עד כמה הפועל באר שבע הייתה חסרת אונים מול הקבוצה הבינונית מסלובניה. אולי תגידו שזו לא חוכמה לנצח בתוצאה כזאת קבוצה כמו מאריבור, אבל כל ניצחון 0:7 בליגת האלופות הוא משמעותי – ולא במקרה זה הניצחון הגדול ביותר של קבוצה אנגלית באירופה במשחק חוץ. 

ליברפול מבחינתה בעיקר הוציאה הרבה לחץ והשיגה ניצחון שני בתשעה משחקים, כזה שיכול להחזיר לה את הביטחון. "דיילי מייל" טען שאם ליברפול לא הייתה מנצחת את המשחק הזה, היא לא הייתה יכולה למצוא מקום להתחבא בו. "אקו ליברפול" הוסיף: "ליברפול חזרה סוף סוף להיות הקבוצה הדורסת מתחילת עונה. אולי עכשיו ישתחרר השד מהבקבוק".

מוחמד סלאח שכבש צמד אמר בסיום: "אנחנו חייבים להיבנות על התוצאה הזאת וכבר במשחק הקרוב נגד טוטנהאם בוומבלי. שיחקנו מצוין, אבל צריך לעשות את זה גם בפרמייר-ליג. סבלנו מחוסר מזל בארבעת המשחקים האחרונים וכולנו ידענו שיום אחד יבוא משחק כזה כמו נגד מאריבור".


סלאח. ,צריך לעשות את זה גם בפרמייר-ליג" (AFP)

קלופ אמר בסיום: "זה מטורף. אני לא חושב שבעתיד יהיה לליברפול קל לשבור את השיא הזה. לא ידעתי בכלל שזה שיא. אמרו לי מיד אחרי המשחק". רוברטו פירמינו שחזר לכושר, מוחמד סאלח ופיליפה קוטיניו היו חתומים על חמשת השערים הראשונים. זה גם היה ניצחון חוץ ראשון לליברפול באלופות מאז 2009. מרואן קבהא ששיחק רשם את היכולת הכי חלשה על כר הדשא, לפחות לפי ה"דייל מייל" שהעניק לו את הציון החלש 4.

אלכס-אוקסייד צ'מברליין הגיע לליברפול אחרי שיורגן קלופ הבטיח לו שישחק כקשר מרכזי כמו שהוא תמיד רצה, אבל ארסן ונגר תמיד תפקד אותו כשחקן כנף. אחרי שכבש אתמול שער ראשון בליברפול ושיחק בכנף קלופ הודה שהוא עשוי להישאר שם. בעיקר כשסאדיו מאנה פצוע ולא משחק. קלופ חושב שהשחקן יכול להצליח יותר באגף ולא משוכנע שיש לו מקום באמצע. צ'מברליין אולי מאוכזב, אבל מעדיף להמשיך לשחק מאשר לחמם את הספסל.

בסלובניה האשימו את המאמן דרקו מילאניץ' שהוא הציב את מרקו שולר במרכז ההגנה וגרם לתבוסה הקשה. "זה היה הימור שלא עבד. שולר לא שיחק בליגה במשחקים האחרונים והוא נדרס על ידי חלוצי ליברפול שוב ושוב", כתב "אקיפה 24".


אלכס אוקסלייד צ'מברליין מבקיע את הראשון שלו בליברפול (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי