"דורטמונד כמעט מחוץ לאלופות אחרי תיקו מביך ב-GSP"

פולישיץ' מאוכזב בניקוסיה
פולישיץ' מאוכזב בניקוסיה | AFP

אחרי פתיחת עונה חלומית, פטר בוס וקבוצתו מעדו מול אפואל והם עם רגל וחצי מחוץ למפעל היוקרתי: "יהיה לנו מאוד קשה לעלות", הודה המאמן

(גודל טקסט)

 פטר בוס קיבל הרבה מחמאות מהתקשורת הגרמנית בתחילת העונה, אבל דווקא בתקופה האחרונה דורטמונד נראית כקבוצה שהולכת אחורה. אחרי התיקו 1:1 שחילצה מאפואל ניקוסיה ב-GSP אתמול, הגישה כלפי הצהובים-שחורים השתנתה.

"דורטמונד כמעט מחוץ לליגת האלופות, השוער רומן בורקי שגה בגדול", הייתה הכותרת של ה"בילד" למשחק אתמול. ניתן לומר שדורטמונד מפסידה בכל החזיתות תוך ארבעה ימים. הפסידה בליגה ללייפציג 3:2 וכעת הפער שלה במקום הראשון מבאיירן צומצם לשתי נקודות בלבד ובאלופות היא במצב לא קל עם נקודה אחת בלבד לעומת שבע של ריאל מדריד וטוטנהאם.

ה"בילד" כבר קובע: "זה נגמר. אחרי התיקו המביך 1:1 מול אפואל, הצ'אנס להגיע לשלב שמינית הגמר קיים רק בחלומות". המאמן בוס צריך עכשיו להחליט האם להוריד את בורקי לספסל אחרי הטעות הקשה שלו שהביאה לשער של האלופה הקפריסאית ולבחור בשוער הוותיק בן ה-37 רומן ויידנפלר המשחק 16 עונות בקבוצה ורשם בה 347 משחקים, אבל רק שמונה משחקים בליגה בשלוש העונות האחרונות. בוס אמר בסיום: "התוצאה במדריד לא הייתה טובה עבורנו. אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד לעלות עכשיו".

אפואל ניקוסיה ספגה מהלומה משלה אחרי שהשוער הראשון ההולנדי בוי ווטרמן נפצע בכתפו וייעדר כנראה שלושה חודשים. המועדון שוקל להחתים שוער שכרגע אין לו חוזה בקבוצה אחרת.


האוהדים הקפריסאים עשו את שלהם, אבל דורטמונד בבעיה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי