ראמוס: ריאל מדריד לעולם לא 'מתה', רוצים לשמור על התואר

שחקני ריאל חוגגים
שחקני ריאל חוגגים | AFP

קפטן הבלאנקוס סגר חשבון לאחר ה-1:3 על פ.ס.ז' בשמינית גמר האלופות, ראביו עצבני: "לא חוכמה לכבוש 8 מול דיז'ון". מילנר קיבל תיאבון לאחר ה-0:5 של ליברפול על פורטו: "רוצים לזכות בכל מפעל שאנחנו משתתפים"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ענתה הערב (רביעי) לכל המבקרים עם 1:3 גדול על פאריס סן ז'רמן במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות והשיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בצרפת בעוד שלושה שבועות.


קפטן הבלאנקוס סרחיו ראמוס אמר: "אנחנו רוצים לשמור על התואר שלנו, ליגת האלופות תמיד דורשת ממך את הטוב ביותר. השגנו ניצחון חשוב מול קבוצה מצוינת. ריאל מדריד לעולם לא יכולה להיחשב ל'מתה'. מגיע שאפו לכולם על הניצחון הזה ועל הדרך בה הוא הושג".



אדריאן ראביו מפ.ס.ז' היה עצבני: "היו לנו הזדמנויות להבקיע אבל לא היינו מספיק חדים. כשאתה משחק נגד קבוצות כאלה, יש לך 2-3 הזדמנויות כדי לכבוש שער חוץ. אני מאוכזב כי שיחקנו את המשחק שלנו והתחלנו טוב, אבל ספגנו בסוף שני שערים. דיברנו על זה כל הזמן, אבל בסופו של דבר תמיד אנחנו סופגים באותה צורה. זה מעצבן ואני מאוכזב מאוד. קל להבקיע שמונה שערים מול דיז'ון וארבעה או חמישה שערים במשחקי ליגה, אבל אנחנו צריכים לדעת להכריע משחקים כאלה".


וראטי ואמבפה מאוכזבים. לא חוכמה לכבוש שמונה שערים מול דיז'ון (AFP)

וראטי ואמבפה מאוכזבים. לא חוכמה לכבוש שמונה שערים מול דיז'ון (AFP)


ליברפול התפוצצה עם 0:5 מדהים בפורטוגל על פורטו והיא תהיה בשלב שמונה האחרונות לראשונה מאז עונת 2008/9. סאדיו מאנה, שנצץ מעל כולם עם שלושער אמר:
"היינו צריכים לשחק כקבוצה וזה מה שעשינו. שיחקנו כדורגל נהדר, יצרנו הזדמנויות גדולות והבקענו חמישה שערים, נהניתי הכי הרבה מהשער החמישי".


ג'יימס מילנר הוסיף: "פורטו קבוצה טובה מאוד. הבקענו כמה שערים ויכולנו להכניס עוד כמה. אנחנו רוצים לזכות בכל מפעל שאנחנו נמצאים בו. נעבוד קשה מאוד בזמן הקרוב כדי לשמור על המומנטום הטוב שאנחנו נמצאים בו". 


אוהדי ליברפול. חוויה בלתי נשכחת בפורטוגל (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי