עוד שיא בדרך: המספרים המפלצתיים של כריסטיאנו רונאלדו

רונאלדו
רונאלדו | Gettyimages

הפורטוגלי השווה את שיא הכיבושים הרצופים באלופות, עלה ל-102 שערים והמשיך לבסס את שליטתו במפעל. וגם: ראמוס שבר שיא מפוקפק, בנזמה מתקרב להנרי

(גודל טקסט)

אין הפתעות בערב הראשון של משחקי הגומלין בליגת האלופות. ליברפול וריאל מדריד בשלב הבא, כשהסיפור הגדול של הערב הוא כריסטיאנו רונאלדו. CR7 כבש את השער הראשון של הבלאנקוס ב-1:2 על סן ז'רמן והשווה את השיא של רוד ואן ניסטלרוי מ-2003, כשכבש בתשעה משחקים ברציפות. אגב, ההולנדי כבש באותו רצף 12 שערים, הפורטוגלי עם 14. רונאלדו נמצא בכושר מדהים עם 15 שערים בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

זה היה השער ה-53 של רונאלדו במשחק חוץ באלופות, יותר מכל שחקן אחר. ב-13 המשחקים האחרונים של ריאל הוא כבש 22 שערים (רק בגומלין נגד אתלטיקו בחצי הגמר לא כבש) ובסך הכל, 102 שערים ב-96 משחקים. הפורטוגלי העלה את מאזנו ל-126 שערים בינ"ל במסגרת קבוצתית – 24 שערים יותר מליאו מסי. לוקאס ואסקס, שבישל לפורטוגלי, רשם בישול שמיני ב-2018 – בדיוק כמו מסי ויותר מכל שחקן אחר בלה ליגה.

סן ז'רמן הפסידה משחק ביתי ראשון בליגת האלופות לראשונה מאז ה-3:1 לברצלונה באפריל 2015 (12 משחקים בסך הכל). במחצית הראשונה, האלופה הצרפתית רשמה שלושה איומים בלבד על השער של קיילור נבאס – המספר הכי נמוך שלה מאז המפגש עם אותה ריאל באוקטובר 2015. מרקו וראטי ספג אדום שלישי בקריירה בליגת האלופות (44 הופעות).

ועוד קצת מספרים. קארים בנזמה הפך לשחקן הצרפתי השלישי בהיסטוריה שמגיע ל-100 הופעות בליגת האלופות, אחרי תיירי הנרי ופטריס אברה. אדינסון קבאני כבש שער 33 העונה ב-38 משחקים בכל המסגרות. סרחיו ראמוס ספג צהוב 37 בליגת האלופות ושבר את שיאו של פול סקולס.

בנזמה. 100 הופעות בליגת האלופות (Gettyimages)בנזמה. 100 הופעות בליגת האלופות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי