איסקו צפוי להיעדר מהגומלין מול באיירן, בייל יפתח בליגה

איסקו
איסקו | Gettyimages

הספרדי נקע את כתפו ויעבור בדיקה שתקבע את חומרת פציעתו. הוולשי שאיבד את מקומו בהרכב לאחרונה ינסה לשכנע את זידאן שמגיע לו לשחק גם באלופות. וראן ונאצ'ו לא התאמנו והצטרפו לקרבחאל ברשימת הפצועים

(גודל טקסט)

 ריאל מדריד מתייחסת כרגע לליגה כאמצעי חימום לקראת הדבר החשוב באמת שהוא חצי גמר ליגת האלופות. מחר (שבת) היא תארח בסנטיאגו ברנבאו את לגאנס בלי כריסטיאנו רונאלדו ששוב יקבל מנוחה לקראת הגומלין ביום שלישי נגד באיירן מינכן אחרי הניצחון 1:2 באליאנץ ארינה.

איסקו יחמיץ את המשחק בגלל נקע בכתף וככל הנראה לא ישחק גם בגומלין האלופות, גם דני קרבאחל לא ישחק ולרשימה מצטרפים רפאל וראן ונאצ'ו שלא התאמנו הבוקר. וראן גם כך לא תוכנן לשחק נגד לגאנס בגלל הרוטציה של זידאן ונראה כי נאצ'ו יהיה כשיר למפגש מול באיירן. במקום איסקו צפוי לעלות לוקאס ואסקס, גארת' בייל שלא שיחק נגד באיירן עשוי לפתוח מחר בהרכב עם קארים בנזמה בחוד.

באשר ללגאנס, היא הפסידה ב-10 מתוך 13 משחקיה האחרונים בחוץ, אבל הדיחה את ריאל מדריד מ"גביע המלך" בזכות ניצחון בברנבאו. בליגה היא הפסידה לשחקנים של זידאן 3:1 וכעת היא תנסה להפתיע שוב.

איסקו מול באיירן. צפוי להיעדר מהגומלין (AFP)
איסקו מול באיירן. צפוי להיעדר מהגומלין (AFP)

העיתון "מארקה" ציין שקיילור נבאס קיבל הרבה תמיכה מחבריו לקבוצה אחרי שהקבוצה ספגה באשמתו מול באיירן. סרחיו ראמוס ומרסלו הבחינו בעובדה שהשוער איבד ביטחון כתוצאה מכך ועודדו אותו. גם זינדין זידאן שתמיד תמך בו טען אחרי המשחק שהשער היה אשמת כל הקבוצה.

יתר מהשחקים: אספניול – לאס פלמאס (14:00), סוסיאדד – בילבאו (17:15), ויאריאל – סלטה ויגו (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי