מוחראמי הודיע על פציעה ולא יהיה בסגל למשחקים מול ב"ש

דינמו זאגרב
דינמו זאגרב | האתר הרשמי

רגע לפני המפגש מול החבורה של בכר בשלישי (21:00, ספורט1), הקרואטים ניצחו 1:2 את ורז'אדין, האיראני ייעדר כשבועיים וישוב לכשירות מיד לאחר צמד המפגשים. גבארינוביץ' שותף וצפוי לפתוח מול אלופת ישראל

(גודל טקסט)
זה היה באוויר, הרי שלא בפעם הראשונה ולא בפעם השנייה ההגרלה מזמנת לקבוצה ישראלית משחק מול יריבה שבשורותיה שחקן איראני שמסרב להגיע ארצה, והפעם מדובר בסאדג' מוחראמי שהצטרף בחודש שעבר לדינמו זאגרב ולא יגיע ארצה בעוד עשרה ימים למשחק מוקדמות הסיבוב השני בליגת האלופות.


המגן הימני שותף אתמול (שישי) בניצחון דינמו זאגרב 1:2 על וראז'די ולפי דיווחים הודיע שנפצע, ייעדר כשבועיים ועל כן לא יתלבש במשחק הקרוב ביום שלישי (21:00, ישיר בספורטHD1) בקרואטיה וכמובן שגם לא יגיע עם דינמו ארצה בעוד כעשרה ימים למשחק הגומלין ב"טוטו טרנר". מוחראמי בן ה-22 הגיע מפרספוליס לפני כשלושה שבועות וחתם לחמש שנים. כזכור, שחקני פאניוניוס שוג'אי וחאג'ספ הושעו מנבחרת איראן לאחר ששיחקו מול מכבי תל אביב במשחק מוקדמות הליגה האירופית בשנה שעברה ביוון וכלל לא הגיעו ארצה.

Sadegh Moharrami has started his pre-season training with Dinamo Zagreb in the Croatian first football league.

A fantastic move that could possibly secure a spot for himself for Asian Cup 2019. pic.twitter.com/BYUdVesE5g

— Gol Bezan (@GolBezan) July 2, 2018

ובחזרה לדינמו. המפגש אמש היה האחרון של דינמו זאגרב לפני המפגש במוקדמות ליגת האלופות עם הפועל באר שבע. החלוץ הבוסני ארמין הודז'יץ' כבש ראשון למנצחת בדקה ה-12 והבלם דינו פריץ', שלא מועמד לפתוח מול האלופה הישראלית, הכפיל בדקה ה-51. המשחק נערך לכבוד 17 שנה למותו של נשיא וראז'דין ובמשחק נכח מאמן קרואטיה זלטקו דאליץ', שקיבל את חולצה מספר 14, שמסמלת את כל יוצאי דינמו זאגרב שהיו חלק מהנבחרת שהגיעה למקום השני במונדיאל שהסתיים בתחילת השבוע עם נבחרת קרואטיה. דאליץ' מצידו העניק חולצה חתומה לשני בניו של הנשיא ואישתו עם חתימות של שחקני נבחרת קרואטיה, במה שתואר על ידי העיתונאים במדינה כ"מרגש מאוד". המשחק היה גם מפגש חגיגי לפני פתיחת הליגה הקרואטית בשבוע הבא.


קשה היה להתרשם מהמשחק בגלל שחלק משחקני ההרכב הראשון לא שיחקו. ננאד ביילצה עשה רוטציה במשחק, גם כנראה כדי לא לחשוף בפני אנשי באר שבע את ההרכב האמיתי שישחק. לפי "ויצ'רני ליסט", לפחות שישה שחקני הרכב ראשון לא שיחקו. מצד שני, חלוץ נבחרת שווייץ מריו גבארינוביץ' שותף לראשונה בדקה ה-60 וישחק מול באר שבע. זאגרב סיימה שישה משחקי הכנה לפני המפגש עם הפועל באר שבע עם חמישה ניצחונות ותיקו אחד. בקרואטיה פרסמו כתבה גדולה על באר שבע בה נאמר שהיא קבוצה שונה מזו ששיחקה נגד היידוק ספליט לפני ארבע שנים ושהנשיאה אלונה ברקת עשתה שינויים גדולים בקבוצה מאז.

90' FT Varaždin – Dinamo 1:2 (Hodžić, Perić) ⚽️ #DZGpic.twitter.com/FWYgHEBkTk

— GNK Dinamo (@gnkdinamo) July 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי