צמד למואנס דאבור בניצחון 0:3 מול שקנדיה טטובו

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

החלוץ הישראלי עם הופעה נהדרת במשחקו הראשון העונה באירופה במדי אלופת אוסטריה כאשר כבש את שני השערים הראשונים במשחק (פנדל 16, 45) ברד בול ארנה מול אלופת מקדוניה. פאוק ניצחה 2:3 את ספרטק מוסקבה

(גודל טקסט)

מואנס דאבור ממשיך בפתיחת העונה הנהדרת שלו והערב (רביעי) הוא הבקיע צמד בניצחון 0:3 של קבוצתו רד בול זלצבורג על שקנדיה טטובו המקדונית בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. עבור החלוץ הישראלי ששיחק את משחקו הראשון באירופה העונה מדובר בשער השישי בארבעה משחקים בכל המסגרות.


דאבור הבקיע את הראשון מהנקודה הלבנה כבר בדקה ה-16 והעלה את קבוצתו האוסטרית ל-0:1 והשלים צמד בהתקפה האחרונה של המחצית הראשונה (45+3) לאחר שנגח בחוזקה לחיבורים מכדור נייח של זלטקו יונוזוביץ'. את השער האחרון במשחק כבש דיאדייה סמאסקו בפנדל. החלוץ הישראלי הוחלף דקה בתוך תוספת הזמן.


כזכור רד בול זלצבורג הגיעה בעונה שעברה עד חצי גמר הליגה האירופית אז הפסידה למארסיי, אך מעולם לא השתתפה בליגת האלופות, והיא הודחה מספר פעמים בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, בין השאר על ידי מכבי חיפה (2009/2010) והפועל תל אביב (2010/2011).


Spielende! // Full time! #FCSKFS 3-0 pic.twitter.com/dLodbw59oa

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) August 8, 2018

פאוק סלוניקי – ספרטק מוסקבה  2:3

במשחק נוסף במוקדמות ליגת האלופות, פאוק סלוניקי ביצעה מהפך מרשים על ספרטק מוסקבה אחרי שהייתה בפיגור 2:0 כבר לאחר 17 דקות משחק (איבלין פופוב 7, קווינסי פרומס 17). היוונים כבשו שלוש פעמים תוך רבע שעה משערים של אלכסנדר פריוביץ' (29) דימטריס לימניאוס (37) דימיטריס פלקאס (44). למרות החזרה למשחק של פאוק, היא תגיע לרוסיה במצב מאוד פגיע כאשר תגיע בשבוע הבא ברוסיה שלחובתם שני שערי חוץ.


סלטיק – א.א.ק אתונה 1:1

אלופת יוון השיגה תוצאה טובה בגלאזגו לקראת הגומלין באתונה. סלטיק, עדיין ללא ניר ביטון הפצוע, עלו לשער מרגלי קאלום מקגרגור כבר בדקה ה-17. השיוויון הגיע רגע לפני הירידה להפסקה, כשבדקה ה-44 ויקטור קלונארידיס קבע 1:1 מבישול של הלדר לופס, שנשמר עד הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי