פרס תקף את אינטר: הם ניסו לקחת את מודריץ' ללא תשלום

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | Gettyimages

נשיא ריאל מדריד זעם על נסיונותיהם של הנראזורי לצרף את הקרואטי שאמר: "לא הייתי קרוב לעזוב את ריאל" והתייחס לזכייתו בפרס שחקן השנה של אופ"א :"העונה הטובה בקריירה". סוכנו של רונאלדו: "החלטה מבישה"

(גודל טקסט)
לוקה מודריץ' זכה אתמול (חמישי ) בתואר היוקרתי של שחקן השנה של אופ"א. מעבר לזכייה השלישית ברציפות עם קבוצתו ריאל מדריד בליגת האלופות, הקרואטי הנהדר זכה בתואר לא מעט בגלל הצלחתו בגביע העולמי, בו לקח את נבחרתו על שלב הגמר. נשיא קבוצתו פלורנטינו פרס ניצל את הבמה כדי תקוף בחריפות את אינטר, שחיזרה אחריו במשך כל הקיץ ורצתה לדבריו לקחת את השחקן. פרס אמר בטקס: "הם ניסו לקחת את מספר 10 שלנו בלי לשלם". ריאל מדריד החליטה להתלונן על כך לפיפ"א.


מודריץ' עצמו התייחס לאותן שמועות על עזיבה בטקס בשווייץ: "לא הייתי אפילו קרוב לעזוב את ריאל מדריד. אני במועדון הטוב ביותר בעולם ואני רוצה להישאר בו". על הזכיה בפרס אמר: "אני שמח מאוד לקבל את הפרס הנהדר הזה ומודה לכל מי שהצביע לי, לקבוצה שלי, ליתר שחקני ריאל, כי זה גם הפרס שלהם, הם עזרו לי להגיע הכי גבוה שאפשר. זו היתה השנה הטובה בקריירה שלי, אישית וקבוצתית, וצריכים להמשיך ככה. כדור הזהב? נראה, אם נמשיך ככה, עוד פרסים יגיעו. הדבר החשוב הוא הקבוצה".


@lukamodric10, UEFA Men's Player of the Year 2017/18! #HalaMadridpic.twitter.com/Fx3FMP18Gx

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) 30 באוגוסט 2018


כריסטיאנו רונאלדו, חברו לשעבר של מודריץ' לקבוצה ומי שהיה מועמד גם הוא לזכות בפרס, החרים את הטקס כיוון שידע מראש שלא יזכה בטענה שהפרס מגיע לו אחרי שהיה השחקן הבולט של ריאל מדריד שזכתה בליגת האלופות, כך על פי השמועות. סוכנו של הפורטוגלי ז'ורז' מנדש זעם על הבחירה ואמר: "ההחלטה שלהם מבישה. רונאלדו זכה בליגת האלופות וכבש 15 שערים במפעל. הוא סחב את ריאל על הגב ושוב זכה בליגת האלופות. זה מגוחך. זו בושה וחרפה. לא היה ספק מי היה צריך לזכות, הוא השחקן הטוב ביותר".

המועמד השלישי מוחמד סלאח הוטס למונאקו במטוס פרטי ומסוק שהעמידה לרשותו ליברפול. הוא חזר לאנגליה עוד אתמול בסיום הטקס.



מנדש. זועם על ההחלטה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי