גווארדיולה: "ידעתי שזה לא פנדל", סטרלינג: "ביקשתי סליחה"

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | AFP

מאמן מנצ'סטר סיטי הבין מיד את טעות השופט ב-0:6 מול שחטאר, אבל הוסיף: "זה לא היה הפיתרון אם הייתי אומר לו להחמיץ בכוונה". גם הקשר התנצל בסיום המשחק בפני השופט

(גודל טקסט)
12 שערים בשני משחקים. זה הנתון המטורף של מנצ'סטר סיטי ב-180 הדקות האחרונות שלה בליגה ובליגת האלופות אחרי שהביסה אתמול באיתיחד את שחטאר דונייצק 0:6. הקבוצה של פפ גווארדיולה נראית כמי שמסוגלת ללכת עד הסוף כפי שניבאו לה סוכנויות ההימורים בתחילת העונה למרות שלא זכתה אף פעם בתואר. סיטי כבשה יותר שערים מכל קבוצה אחרת באלופות עד כה 12 ומקדימה את ברצלונה עם 11.


"מירור" התחכם על הבעיות שיש למנצ'סטר סיטי עם הפייר פליי הפיננסי וכתב: "אז אתם קוראים לזה פייר פליי?". העיתון התכוון לכך שראחים סטרלינג בעט לא בכוונה בקרקע ונפל והשופט ההונגרי ויקטור קסאיי קנה זאת כאילו מדובר בהכשלה והורה על בעיטה מהנקודה הלבנה. כמובן זה היה רק שער אחד מתוך שישה שכבשו הסיטיזנס, אבל עדיין פנדל שלא היה ולא נברא. אפילו פפ גווארדיולה לא היה יכול להישאר אדיש ונופף לשופט הרביעי באצבע שזה לא פנדל, אבל השופטים היו נחושים ושוב הוכח שחייבים את טכנולוגיית ה-VAR למנוע טעויות מגוכחות כאלה. גבריאל ז'סוס כבש את הפנדל וקבע 0:2 ובהמשך כבש שלושה שערים שניים מהם בפנדלים. סיטי זקוקה כעת לנקודה לעלות לשלב הבא. 


סטרלינג התנצל גם בפני השופט בסיום המשחק וגם לשחטאר על הפנדל. "לא ידעתי בדיוק מה קרה, אבל ביקשתי סליחה", אמר. על המשחק: "זה ניצחון ענק. ההפסד לליון בבית היה צלצול השכמה עבורנו".


גווארדיולה קרא אחרי המשחק לראשי אופ"א להכניס את טכנולוגיית ה-VAR גם לאלופות. "ידעתי מיד שהפנדל הזה לא מגיע לנו וזו טעות", אמר, אבל הגן על ראחים סטרלינג שלא הלך לשופט ואמר לו זאת. קסאי חשב שמיקולה מטבינקו תיקל את סטרלינג. פפ הגן על סטרלינג: "שנה שעברה היה מקרה דומה כאשר פסקו ללירוי סאנה נבדל בטעות מול ליברפול ושער שלו נפסל למרות שהכדור הגיע מג'יימס מילנר. אז גם מילנר היה יכול ללכת לשופט ולהגיד לו 'שמע טעית. זה היה שער חוקי'".



גם גווארדיולה תומך ב-VAR. איך זה הסתיים בפנדל? (AFP)


פפ הוסיף: "סטרלינג רצה להקפיץ, הנעל שלו פגעה בדשא והוא נפל. זה לא היה פנדל. לומר לסטרלינג להחמיץ את הפנדל? לא עשיתי זאת מעולם. אני לא חושב שזה הפיתרון. אל תאשימו את השחקנים שלי. היכן ה-VAR? כבר מזמן השופטים אמרו שהם רוצים את העזרה מהטכנולוגיה הזאת כי הם רוצים לעשות כמה שפחות טעויות. היום המשחק הרבה יותר מהיר, השחקנים מאוד מיומנים. צריך להיות עוד גורם שיעזור לשופטים. היה לוקח 10 שניות להגיד לשופט שזה לא פנדל ותמשיכו".


על המשחק: "שיחקנו כדורגל אדיר בהתקפה ובהגנה. אני איש מאושר. זה נפלא לחלוץ לכבוש שלושה שערים במשחק אלופות. הוא חי על השערים שהוא כובש". לפי אופטה ז'סוס השחק הראשון שכבש שני פנדלים במשחק אחד באלופות מאז וויין רוני מול אוצלול גאלץ הרומנית ב-2011. 


2 – Gabriel Jesus is the first player to score two penalties in a Champions League game for an English club since Wayne Rooney did so for Manchester United against Otelul Galati in October 2011. Rarity. pic.twitter.com/XNrNQ4KbLV

— OptaJoe (@OptaJoe) 7 בנובמבר 2018



מאמן שחטאר פאולו פונסקה אמר: "זה יהיה מגוחך אם נאשים את השופט בהפסד בגלל הפנדל אחרי תוצאה כזאת, אבל אמרתי לו בסיום שזו היתה בדיחה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי