מסי: "השער מבעיטה חופשית לא מתוכנן, רק מזל"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

ברצלונה ניצחה בחוץ את איינדהובן 1:2 בליגת האלופות. השער שכבש מסי היה ה-29 שלו ב-28 משחקי ליגת האלופות האחרונים

(גודל טקסט)

ברצלונה הייתה יכולה להרשות לעצמה אפילו להפסיד מול איינדהובן אתמול ועדיין לסיים מקום ראשון בבית, אבל ליאו מסי והחברים לא מסוגלים לחשוב על דבר אחר חוץ מניצחון והם חזרו עם 1:2. ליאו מסי רשם ניצחון ראשון מאז שחזר מהפציעה והשער שכבש אחרי בישול של עוסמן דמבלה היה ה-29 שלו ב-28 משחקי ליגת האלופות האחרונים.


העונה מסי עומד על שער כל 45 דקות בליגת האלופות (6 גולים, 270 דקות) – המאזן הכי טוב במפעל. מסי כבש כעת לפחות 15 שערים ב-13 העונות שלו בברצלונה, ואתמול הוא שבר שיא נוסף של רונאלדו – הכי הרבה שערים לשחקן בליגת האלופות במדי קבוצה אחת. למסי יש 106 שערים במדי ברצלונה באלופות, בעוד לרונאלדו יש 105 במדי ריאל מדריד.


אחרי המשחק אמר מסי: "כבשתי 106 שערים? אני מאושר מהמספר הזה ומאושר עוד יותר מהניצחון. לעוסמן דמבלה היה משחק מעולה, כמו לכל הקבוצה. ניצחנו ואנחנו עומדים במטרה – לסיים ראשונים בבית. סבלנו הרבה בהתחלה ובסוף המשחק איבדנו הרבה כדורים בקלות ולא יצרנו הרבה מצבים, אבל השער הראשון שינה את הכל". על הטענה של ג'רארד פיקה שהם עבדו על השער שכבש אחרי בעיטה חופשית של מסי באימונים אמר מסי: "הוא סתם עבד עליכם. זה שקר. לא ראיתם שהכדור שלי עבר בצורה עקומה בין המגינים? זה עניין של מזל".


"מונדו דפורטיבו" כתב בשער העיתון: "מסי המנהיג". לדברי העיתון, "מסי כבש ובישל וברצלונה עמדה בפני התקפות רבות של פ.ס.וו וגם חוסר מזל לקבוצה ההולנדית שבעטה לקורה ולמשקוף". בארסה הבטיחה בפעם ה-20 את עלייתה משלב הבתים במקום הראשון בבית. מסי קיבל 4 כוכבים בעיתון. דמבלה, ארתורו וידאל ופיקה 3. קבלו גם את הנתון הבא. זה היה ניצחון ראשון לברצלונה עם חולצות צהובות אחרי שלפני כן הם הפסידו ללגאנס וסיימו בתיקו מול אתלטיקו מדריד.


Portada @mundodeportivo: "LÍDER MESSI" #Portadaspic.twitter.com/BWs9eFjrDT

— Radio Barça (@RadioFCB) 29 בנובמבר 2018


מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה הודה: "לא יודע עד עכשיו איך השער הזה נכבש בכלל. אני מאושר מהדרך בה מסי ודמבלה משלבים את המשחק שלהם באגף ימין. אתה רואה שביניהם הם יכולים לבעוט לשער מכל זווית ומצב בכל רגע נתון".


גם לג'רארד פיקה היה לילה גדול. הוא כבש והפך לשחקן ההגנה שהבקיע הכי הרבה שערים בברצלונה באלופות (11) והשחקן השני שכובש הכי הרבה שערים בברצלונה במפעל ואינו חלוץ. צ'אבי עדיין מקדים אותו עם 12 שערים. הוא השתווה לאנדרס אינייסטה עם 11.


סרחיו בוסקטס: "היה לנו בית מוקדם מצוין. הגיע לנו לנצח בכל מגרש אם זה בבית או בחוץ. עוסמן דמבלה? אמרתי כבר שהוא צעיר ואם הוא מבקיע שלושה שערים או לא, זה לא סוף העולם. הוא רק לומד עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי