כריסטיאנו רונאלדו: "עכשיו החלק היפה של ליגת האלופות"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

יובנטוס נכנעה 2:1 בשווייץ ליאנג בויז, אבל למזלה שמרה על הפסגה: "הפסד שצריך ללמד אותנו לקח, חייבים תודה לוולנסיה", אמר דיבאלה. CR7 סיים את הבתים עם שער אחד בלבד: "יכולתי לכבוש עוד כמה פעמים בקלות"

(גודל טקסט)
יובנטוס בהלם ממהפסד 2:1 ליאנג בויז. נכון שה לא הזיק מכיוון שהגברת הזקנה עלתה מהפסגה למרות הכל, אבל יקום מי שהימר על כך שהקבוצה השווייצרית תנצח. שחקני יאנג בויז צבטו את עצמם כדי לבדוק שהם לא חולמים, בייחוד לאור העובדה שניצחו הרכב חזק של אלופת איטליה שכלל בתוכו גם את כריסטיאנו רונאלדו.


CR7 סיים את שלב הבתים עם שער יחיד וזהו דבר חסר תקדים. "גאזטה דלו ספורט" עקץ: "יובה ראשונה בבית, אבל איזה הפסד בשווייץ. יובה בעטה פעמיים לקורות ושער של דיבאלה נפסל, אבל זה הפסד צורב". יובנטוס הפסידה משחק חוץ ראשון בכל המסגרות מאז נובמבר 2017, אז נוצחה על ידי סמפדוריה אחרי רצף של 26 משחקים ללא הפסד. זה גם היה הפסד חוץ ראשון שלהם העונה אחרי תשעה ניצחונות והפרש שערים 4:19.


כריסטיאנו רונאלדו לא התרגש יותר מדי מההפסד ואמר לאתר של אופ"א: "עכשיו הגענו לחלק היפה של המפעל. אני בטוח שנבוא מוכנים לחלוטין. אני רגוע כי אני יודע מה הפוטנציאל של הקבוצה ושלי. יכולתי לכבוש כמה שערים בקלות, אבל זה הכדורגל. אנחנו צריכים להתמקד במשחק הבא שלנו". 


Sulla #Gazzetta in edicola:
⚽️ Juve primina, ma che sconfitta in Svizzera!
Marotta revolution. Spalletti sotto accusa
⚽️ Higuain-Cutrone, a caccia della qualificazione
‍♂️ La decisione di Nibali: Giro + Tour
E… molto altro! pic.twitter.com/9sq9ugobis

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) December 13, 2018

שער של פאולו דיבאלה שנכנס כמחליף המתיק מעט את הגלולה המרה ובסיום אמר הארגנטיני: "ההפסד הזה צריך ללמד אותנו לקח. השער שנפסל? עוד לא צפיתי בו בשידור חוזר. העיקר שהעפלנו מהמקום הראשון ואנחנו חייבים לוולנסיה שניצחה את יונייטד. החמצנו המון מצבים במחצית הראשונה, ובמקום זאת נתנו ליאנג בויז ביטחון. תמיד כואב להפסיד, כיוון שהגענו לכאן במטרה לנצח. לא אכפת לי נגד מי נשחק בשמינית. כשאתה רוצה להצליח במפעל אתה חייב לנצח כל יריבה".


המאמן מאסימיליאנו אלגרי אמר בסיום: "הצלחנו להשיג את המטרה שלנו להעפיל מהמקום הראשון, אבל ביצענו כל טעות אפשרית. החמצנו המון הזדמנויות והענקנו להם פנדל במתנה. שער השוויון של דיבאלה היה אכן בנבדל. בכל מקרה, גם תיקו לא היה משנה פה הרבה בנקודת הזמן הזו. פתחנו את המשחק טוב ולא היינו שאננים, המשחק פשוט לא התפתח לטובתנו ובכל זאת הצלחנו לסיים בראש הטבלה ואני מודה לשחקנים על כך. החילוף של מיראלם פיאניץ'? העדפתי לתת לו לנוח לקראת הדרבי מול טורינו בשבת. היריבה בהגרלה לא חשובה כל עוד נגיע בכושר טוב למשחקים בפברואר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי