סולשיאר: "פ.ס.ז' יכולה להיות מסוכנת יותר בגלל הפציעות"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד קיים מסע"ת לקראת המפגש הראשון בליגת האלופות והתייחס ליריבה שתגיע בסגל חסר: "אנחנו בטוחים בעצמנו ויש לנו מושג מה הם מתכננים". מרסיאל הוסיף: "מצפה למשחק גדול ומקווה שננצח"

(גודל טקסט)

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר קיים הערב (שני) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול פריז סן ז'רמן מחר באולד טראפורד (22:00) והתייחס לכך שאלופת צרפת תגיע ללא ניימאר, אדינסון קבאני ותומאס מונייר בעוד שמארקו וראטי לא נמצא בכושר משחק טוב.

סולשיאר פתח את דבריו ואמר: "כל קבוצה אשר מגיעה ללא השחקנים הבכירים שלה, תרגיש את האפקט של חסרונם. אך מצד שני שחקנים אחרים יקבלו הזמנות וזה יכול להפוך את הקבוצה שלהם ליותר מסוכנת כי היא יכולה להיות בלתי צפויה".

"מבחינתי אני חושב שיש לנו מושג לא רע מה הם מתכננים. כשאתה רואה את שלושת החלוצים שלהם משחקים כל העונה ביחד אתה יודע למה לצפות בעוד שאם שניים מהם לא ישחקו זה כבר סיפור אחר".

על היריבה: "אנחנו חושבים רק עליהם כי אם נסתכל מעבר למשחק הבא נאבד את הפוקוס. הגענו במצב טוב למשחק הזה אז אנחנו נותנים לעצמנו הזדמנות. אנחנו בטוחים בעצמנו כי אנחנו נראים כמו קבוצה. אם היה אי פעם זמן להיכנס למשחקים הגדולים האלה של האלופות זה הזמן המתאים מבחינתנו. גם האוהדים וגם השחקנים מחכים כבר למשחק הזה כי מדובר בערב גדול. אני רוצה שהשחקנים שלי יעלו לכר הדשא עם הרבה ביטחון".


פריז תגיע לאולד טראפורד ללא ניימאר וראטי וקבאני הפצועים (Gettyimages)

מה למדת מהמשחק בו נכחת נגד בורדו: "אני חושב שקשה להשוות בין מסגרות כי בליגה הם משחקים אחרת מהאלופות, אבל תמיד טוב לראות את השחקנים בלייב. כשאתה רואה את המשחק במגרש אתה רואה דברים אחרים שנעלמים כשאתה רואה טלוויזיה".

סולשיאר התרגז על שאלת כתב האם הוא קיבל את הג'וב באופן קבוע לאחר שב"סאן" פורסם שהנהלת הקבוצה הסכימה לתת לו את הג'וב בקביעות. לשאלת כתב האם זה נכון אמר: "נמאס לי מהשאלות החוזרות האלה. תשנה את התסריט של השאלות שלך. היו לך הרבה צורות אחרות לשאול את השאלה הזאת. נשארו עבורי עוד הרבה חודשים לעשות מה שאני יכול עבור המועדון הזה".

אנטוני מרסיאל נשאל אף הוא על סולשיאר ואמר: "ברור שהדברים הולכים כרגע מצוין עבורנו ואנחנו שמחים שהוא נמצא כאן איתנו".

היכולת של פול פוגבה: "פול הוא פול. הוא אחד הקשרים הכי טובים בעולם כיום ואני חושב שהוא ילך וישתפר ויש לנו כמות עצומה של איכות".

מי פיבוריטית לניצחון: "זה לאו דווקא אנחנו. נכון שחסרים להם כמה שחקנים, אבל יש להם הרבה שחקנים בסגל. אני מצפה למשחק גדול ומקווה שננצח".
ההבדל בין סולשיאר למוריניו (עם עקיצה לפורטוגלי): "סולשיאר מבקש ממני יותר להתקיף וזה הג'וב שלי אחרי הכל. הוא רוצה שאני אהיה יותר מכריע ואני מאמין שנמשיך לשחק בשיטה הזאת".


"פול פוגבה הוא אחד הקשרים הטובים בעולם" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי