תומאס טוכל: "פוגבה מנהיג שעושה את ההבדל"

תומאס טוכל
תומאס טוכל | Gettyimages

רגע לפני שמינית גמר ליגת האלופות, מאמן אלופת צרפת ושחקני פריז סן ז'רמן סימנו את האיום העיקרי מצד השדים האדומים. בטרם המשחק ייערך טקס הוקרה לזכרו של אמיליאנו סאלה

(גודל טקסט)
תומאס טוכל, מאמן פריז סן ז'רמן שלח אזהרה לשחקניו וסימן את פול פוגבה כאיום המרכזי על קבוצתו הערב. המאמן הגרמני ניתח את יכולתו של אלוף העולם במשחקים האחרונים והזהיר את שחקניו מהסכנה שיכול פוגבה ליצור בכל רגע נתון.


הערב ב'אולד טראפורד' ייערך המשחק המרכזי והמצופה ביותר בסיבוב שמינית גמר ליגת האלופות, כשהחבורה הלוהטת של אולה גונאר סולשיאר תארח את האלופה הצרפתית חסרת ניימאר, אדיסון קבאני, מרקו וראטי ותומא מונייה. רגע לפני המשחק בחר המאמן הגרמני להחמיא לצמד הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, הכולל את פוגבה ואנטוני מרסיאל.


"פול פוגבה הוא כישרון בלתי ייאמן עם יכולות רבות" אמר טוכל במסיבת העיתונאים אמש. "הוא שחקן מפתח, הוא חזק מאוד עם הכדור, כמעט ולא מאבד אותו סתם. יש לו יכולת מצוינת במצבי 1 על 1 והוא יכול לעשות הבדל בכל רגע נתון. הוא מנהיג וכיום הוא גם משחק כמו אחד כזה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



"פוגבה תמיד מסוכן התקפית, במיוחד לצד מרסיאל. ביחד הם ציוות מסוכן מאוד. הם מאוד מסוכנים באזור הרחבה. כשמרסיאל מגיע מצד ימין פוגבה נמצא תמיד בזמן הנכון מחוץ לרחבה". גם יוליאן דראקסלר, שיפתח הערב בהרכב של פריז סן ז'רמן בעקבות מכת הפציעות מצא זמן להחמיא: "אני מכיר את פוגבה כבר תקופה ארוכה" סיפר דראקסלר "שיחקנו אחד נגד השני מספר פעמים. הוא יכול לעשות הכל, אבל אפשר לעצור אותו". 


גם בפריז מודעים לשינוי האדיר בכושר של השדים האדומים תחת אולה גונאר סולשיאר. המאמן הנורבגי שהחליף את ז'וזה מוריניו לפני פחות מחודשיים, מוביל את יונייטד לריצה אדירה של 11 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. בעקבות חסרונם של קבאני וניימאר הערב, מקבילו הגרמני יודע שהמשחק בתאטרון החלומות לא הולך להיות קל עבור פריז. "האפקט של סולשיאר מדהים! אני לא יודע איך הוא עושה את זה, אבל בגרמניה אומרים: כל עוד אתה מרגיש טוב יותר, אל תשאל מה הרופא עושה – זה מספיק". 



טוכל התרשם מאפקט סולשיאר. (צילום: GETTYIMAGES)


"מנצ'סטר יונייטד כרגע בכושר נפלא, אבל עדיין אפשר להגיד שהסיכויים הם 50/50. הרבה דברים יכולים להשפיע, החלטות לא טובות של השופט עלולות לשנות את הכל, אנחנו מודעים לזה, אבל אני עדיין חושב שזה משחק צמוד. מנטאלית, פריז סן ז'רמן השתפרה כקבוצה. אם לא היינו משתפרים לא היינו מצליחים לעלות שלב בליגת האלופות במאבק עם נאפולי וליברפול. אנחנו חזקים כמו שאנחנו אמורים להיות". 



בנושא אחר, במהלך המשחק הערב ובכלל משחקי ליגת האלופות והליגה האירופית אשר התקיימו במהלך השבוע, ייערך טקס הוקרה לזכרו של אמיליאנו סאלה שנהרג בהתרסקות המטוס בדרכו מצרפת לוויילס ב-21 בינואר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי