בשאלקה מאמינים: "יש לנו הזדמנות לנצח את מנצ'סטר סיטי"

שאלקה
שאלקה | Gettyimages

הקבוצה הגרמנית מודעת לפערי הרמות ("אנחנו לא פייבוריטים"), אך לא חוששת. המגן בסטיאן אוצ'יפקה: "הם יצטרכו להוכיח שהם חזקים מאיתנו". קומפני המריא ועשוי לפתוח בהרכב, סאנה ישחק נגד האקסית

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)

אחרי שמנצ'סטר סיטי ניצחה פעמים את הופנהיים בשלב הבתים של ליגת האלופות, פפ גווארדיולה ואלופת אנגליה ישובו מחר (רביעי ב-22:00) לגרמניה למשחק הראשון מבין שניים בשמינית הגמר בפלטינס ארנה נגד שאלקה.

אגוארו, דה בריינה, סטרילנג וברנרדו סילבה שלא שותפו במשחק הגביע ניופורט אמורים לפתוח בהרכב הקבוצה האנגלית שמפנטזת על זכייה היסטורית במפעל. החבורה של פפ קיבלה ככל הנראה את ההגרלה הנוחה ביותר, כאשר שאלקה המאכזבת מדורגת במקום ה-14 בבונדסליגה והיא ללא ניצחון בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

מי שלא יצאו עם סיטי למשחק החשוב בגרמניה עם גבריאל ז'סוס, ג'ון סטונס, פביאן דלף ובנג'מין מנדי הפצועים. וינסנט קומפני, שהמריא עם הקבוצה, לא כשיר במאה אחוז אך הוא עשוי לפתוח במרכז ההגנה כאשר גם ניקולרס אוטמנדי בתמונת ההרכב. שחקן נוסף שעשוי לקבל את הקרדיט הוא אליקאיי גונדואן, שמכיר היטב את הבונדסליגה זכר לתקופה הארוכה שלו בליגה. לירוי סאנה, שהגיע לאנגליה משאלקה, צפוי לשחק נגד האקסית.


שחקני מנצ'סטר סיטי (Gettyimages)

"יש לנו צאנ'ס לנצח, אבל אנחנו לא פייבוריטים", אמר מאמן שאלקה דומניקו טדסקו במסיבת העיתונאים. "העפלנו לשמינית גמר ליגת האלופות בזכות ועכשיו אנחנו זקוקים להרבה מזל וגם לתמיכה של הקהל שלנו. משחק נוק-אאוט בליגת האלופות נגד אחת הקבוצות הכי חזקות באירופה – זו הזדמנות נהדרת עבורנו".

מי שלא סיפק את הסחורה בקבוצה הגרמנית בתקופה האחרונה הוא השוער ראלף פהרמן שבשלב מסוים גם איבד את מקומו. טדסקו הבהיר: "אני סומך עליו במאה אחוז". השוער עצמו דיבר: "בכדורגל אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה. סיטי קבוצה גדולה וחזקה, אנחנו נצטרך להתאמץ יותר מהרגיל על מנת להשיג תוצאה סבירה".

"סיטי תצטרך להוכיח שהיא קבוצה יותר חזקה משאלקה", הפתיע המגן בסטיאן אוצ'יפקה והוסיף: "מדובר בקבוצה ברמה הכי גבוהה בעולם, אבל אנחנו יודעים איך זה לשחק נגד מועדונים גדולים, יש לנו ניסיון מהבונדסליגה ואנחנו לא באים להתבטל". מי שצפוי לעלות בהרכב הוא סבסטיאן רודי שלא שותף ב-0:0 נגד פרייבורג במחזור האחרון.


דריכות שיא בשאלקה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי