פיקה: "כל האסטרטגיה של ריאל מדריד היא להתבכיין"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | AFP

בלם ברצלונה לא התרגש מה-0:0 בליון וניצל את ההזדמנות כדי לתקוף את היריבה המושבעת על אירועי גמר הגביע בכדורסל: "תודה לאל שאין להם קבוצות בענפים נוספים". ראקיטיץ': "לא היינו כובשים גם עוד חצי שעה"

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)
גם 25 בעיטות של ברצלונה לעבר השער של ליון אתמול (שלישי) לא עזרו לאלופת ספרד להשיג שער חוץ במשחק שהסתיים ב-0:0. ברצלונה מזייפת מאז הניצחון הענק על סביליה 1:6 בגביע המלך, ניצחה רק משחק אחד מחמישה בליגה ובגביע, כך שגם ליון נותרה מאוכזבת מהעובדה שלא הקביעה ותיאלץ לנצח בקאמפ נואו בגומלין, או לסחוט תיקו עם שערים.


בארסה לא כבשה בארבעה מתוך 17 משחקיה האחרונים באלופות, אבל במשחק הגומלין הביתי בעוד כשלושה שבועות הסיפור יהיה שונה. ב"מארקה" נכתב: "היו חסרים רק השערים. התיקו 0:0 טוב יחסית, אבל יכול להיות מסוכן אם ליון תפתיע ותכבוש בקאמפ נואו. ברצלונה הגיעה למשחק עם טראומת רבע הגמר מול רומא בשנה שעברה, אבל כבר אחרי 23 שניות אפשר היה לחוש שזה לא יחזור על עצמו כשעוסמאן דמבלה כמעט כבש". 


המאמן ארנסטו ואלוורדה לא התרשם מהנתון שלואיס סוארס לא כבש כבר 16 משחקים ברציפות בחוץ ואמר: "הייתי מודאג אם סוארס לא היה מגיע למצבים. הוא תמיד מאיים על היריבות ועושה להן כאב ראש. הגענו להרבה מצבים ולא כבשנו, כך שהעימות עדיין לא הוכרע. ננסה לעשות זאת בקאמפ נואו. עשינו הרבה דברים טובים ושיחקנו משחק גדול, לכן אנחנו לא יכולים להיות מרוצים מהתוצאה. אהבתי הכל חוץ מהתוצאה".


ACOSO SIN DERRIBO

PORTADA DE MUNDO DEPORTIVO pic.twitter.com/ObUg1wPL7a

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) 20 בפברואר 2019


ג'רארד פיקה יצא אחרי המשחק בחריפות נגד ריאל מדריד, ללא קשר למשחק שנערך, וגם עירב את הכדורסל כאשר התייחס לדרבי שהיה בין השתיים במסגרת הגביע: "אני גאה בקבוצת הכדורסל של ברצלונה. הם לא היו הפייבוריטים לזכות בגביע במדריד, אך הם נלחמו באלופי אירופה. השופטים טעו, בהתחלה לטובת ריאל, אחר כך לטובת בארסה ואז התפוצץ כל חוסר הכבוד הזה של ריאל נגד השופטים. טעויות שיפוט קורות בכדורגל ובכדורסל. זה קורה בכל ענף, אבל אז ריאל מדריד יוצאת למשחק חוץ מול אתלטיקו בדרבי בכדורגל, השופטים עוזרים להם וכולם במדריד שותקים. תודה לאל שאין להם עוד קבוצות בענפים אחרים, כי זו אסטרטגיה של המועדון להתבכיין על שיפוט נגדם".


על המשחק נגד ליון הוסיף הבלם: "אנחנו פחות מצליחים בחלק הקדמי במשחקים האחרונים, זה קורה לנו כל שנה שיש נפילה ביכולת בפברואר ובמארס, אבל מי שמשחק אצלנו כבר הראה לאורך הקריירה שלו שהוא יודע לכבוש שערים והרבה, כך שאני מאמין שבסוף הכדור יחזור להיכנס. לואיס סוארס? הוא כובש עבורנו כל הזמן והוא יחזור לכבוש".



פיקה. ניצל הזדמנות נוספת כדי לעקוץ את היריבה המושבעת (AFP)


השוער מארק אנדרה טר שטגן נבחר למצטיין: "אנחנו לא מתוסכלים והמטרה שלנו לעלות לשלב הבא. נבטיח את העלייה בגומלין בקאמפ נואו עם האוהדים מאחורי גבנו. אנחנו צריכים לשחק טוב בקאמפ נואו, כי יש לנו עכשיו הרבה משחקים חשובים. זה בטוח יהיה קל יותר ממשחק חוץ, אבל נצטרך לדחוף את עצמנו לשיא היכולת".


איבן ראקיטיץ'
היה נחרץ יותר: "תוצאת מסוכנת, אבל היינו הרבה יותר טובים במגרש ויש לנו ביטחון ביכולתנו לנצח בבית. אם לומר את האמת, ההרגשה שלי היא שגם אם היינו משחקים עוד חצי שעה לא היינו כובשים". קלמון לנגלה טען לעומתו: "התוצאה משקרת כי היינו שווים שער אחד או שניים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי