בדקה ה-90: סטרלינג נתן לסיטי 2:3 מטורף על שאלקה

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | Gettyimages

החלוץ האנגלי קבע מהפך מדהים בפלטינס ארנה. קודם לכן אגוארו העלה ליתרון (18), בנטאלב הפך את התוצאה עם שני פנדלים (38, 45). סאנה השווה עם כדור חופשי אדיר מול קבוצתו לשעבר (85). אוטמנדי הורחק (68)

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)

בתום דרמה ענקית עם שני מהפכים במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי השיגה הערב (רביעי) ניצחון 2:3 מדהים על שאלקה בגלזנקירשן, והיא תגיע לגומלין באיתיחאד בעוד כשלושה שבועות עם יתרון משמעותי.


זה אמנם נחשב לאחד המפגשים הכי חד צדדים בשלב הנוקאאוט, אבל הערב בפלטינס ארנה שאלקה, שמדורגת בתחתית הבונדסליגה הוכיחה שיש לה מה למכור מול אלופת אנגליה. סרחיו אגוארו העלה את הסיטיזנס ליתרון בדקה ה-18 לאחר טעות קשה בהגנה של הגרמנים.


השחקנים של דומניקו טדסקו לא הרימו ידיים. בדקה ה-38 בנטאלב השווה בפנדל לאחר נגיעת יד ברחבה של אוטמנדי. שבע דקות לאחר מכן הכחולים השיגו מהפך עם עוד כדור עונשין מ-11 מטרים של בנטאלב, הפעם לאחר שפרננדיניו הכשיל ברחבה את סאליף סאנה.  


בדקה ה-68 אוטמנדי הורחק בצהוב שני ונראה היה שהמארחים נמצאים בדרך לניצחון סנסציוני. חמש דקות לסיום, לירוי סאנה שנכנס כמחליף בעט כדור חופשי אדיר לחיבורים ולא חגג את השוויון מול קבוצתו לשעבר. בדקה ה-90 המהפך האנגלי הושלם. סטרלינג השתלט יפה על כדור עומק ובקור רוח הכניע את פארמן.  



שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים את הניצחון (Gettyimages)


מנצ'סטר סיטי תחסר בגומלין בעוד שלושה שבועות את אוטמנדי שהורחק ופרננדיניו שקיבל צהוב, אבל אלופת אנגליה תגיע עם יתרון גדול בדמות ניצחון שכלל שלושה שערי חוץ. בצד השני, שאלקה יכולה להיות גאה בהופעה המצוינת שלה, הקבוצה של דומניקו טדסקו נמצאת במקום ה-14 בבונדסליגה וכנראה תצטרך להסתפק במחמאות ותתרכז בהישרדות בליגה. 


הרכבים
שאלקה: ראלף פארמן, דניאל קליגיורי, סאליף סאנה, מטיאה נסטסיץ', ג'פרי ברומה, בסטיאן אוספיקה, נביל בנטאלב, סואט סרדאר, ווסטון מקני (סטיבן סקרז'בסקי 77), חמזה מנדיל (בורגשטאלר 65), מארק אות' (אמין האריט 87). 


מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ניקולאס אוטמנדי, איימריק לאפורט, אילקאי גונדואן, פרננדיניו, קווין דה בריינה (אלכסנדר זינצ'נק 87), דויד סילבה (וינסנט קומפני 70), ברנרדו סילבה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו (לירוי סאנה 78).



פפ גוארדיולה. (Gettyimages)


מהלך המשחק

דקה 7: תרגיל מצויין של מנצ'סטר סיטי בכדור נייח. דויד סילבה הגבייה את הכדור מאגף שמאל ישירות לראש של אגוארו שנגח טוב מ-7 מטרים אבל ראלף פארמן הדף נהדר.


דקה 16: דה בריינה חתך טוב למרכז ובעט כדור חזק ה-19 מטרים אך ראלף פארמן קלט את הכדור נהדר. 



דומניקו טדסקו. (Gettyimages)


דקה 18, 0:1 לסיטי. דויד סילבה חטף כדור בתוך הרחבה אחרי טעות קשה של השוער ראלף פארמן, הספרדי מצא את אגוארו שמול שער ריק לא התבלבל. 



סרחיו אגוארו חוגג את השער עם המבשל דויד סילבה. (Gettyimages)


דקה 25: הזדמנות ראשונה למארחים, מארק אות' בעט מ-20 מטרים ברגל שמאל כדור מסובב שפספס רק במעט את המסגרת של אדרסון. 


דקה 38, 1:1. דניאל קליגיורי בעט כדור חזק שפגע בידו של ניקולאס אוטמנדי. לאחר בדיקה של ה-VAR השופט שרק לפנדל ונביל בנטאלב כבש את השוויון.  


דקה 45, 1:2 לשאלקה. פרננדיניו תפס ברחבה את סאליף סאנה והשופט שרק לעוד כדור עונשין מ-11 מטרים לטובת המארחים. נביל בנטאלב ניגש שוב לכדור ובקור רוח הכניע את אדרסון. 



שחקני שאלקה חוגגים את המהפך. (Gettyimages)


דקה 47: ההזדמנות הראשונה של המחצית השנייה: קווין דה בריינה קיבל את הכדור בתוך הרחבה, אך מקרוב בעט לא מדוייק והכדור חמק ליד העמוד.


דקה 68: מכה קשה לגווארדיולה. ניקולאס אוטמנדי ביצע עבירה חסרת אחריות במרכז המגרש על גווידו בורגשטאלר וקיבל כרטיס צהוב שני והורחק. 


דקה 74: קווין דה בריינה בעט כדור חופשי מ-18 מטרים שפגע בחומה וכמעט נכנס פנימה. 


דקה 85, 2:2. לירוי סאנה המחליף בעט כדור חופשי אדיר היישר אל עבר החיבורים ולראלף פארמן לא נותר סיכוי. 


דקה 90, 2:3 לסיטי. ראחים סטרלינג קבע מהפך מדהים לאחר שקיבל כדור עומק בתוך ברחבה ובסיומת נהדרת קבע מהפך. 



ראחים סטרלינג חוגג מהפך מדהים בפלטינס ארנה (Gettyimages)



שחקני שאלקה מאוכזבים בסיום (Gettyimages)



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי