מודריץ': "גם ב-2015 היינו בקבר ותראו מה עשינו מאז. אל תספידו"

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | AFP

אלופת אירופה לחוצה לקראת הגומלין נגד אייאקס, הקשר הודה: "יש לנו בעיה בהבקעת שערים. כמעט בלתי אפשרי למצוא מחליף לכריסטיאנו רונאלדו". סולארי נשאל אם מוריניו מועמד להחליפו: "לריאל מדריד תמיד יש מועמדים"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ממשיכה בהכנות לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול אייקאס בסנטיאגו ברנבאו (שלישי, 22:00) לאחר שניצחה 1:2 במשחק הראשון בהולנד. אלופת אירופה יודעת שהגביע עם האוזניים הגדולות הוא התואר היחיד שנשאר לה העונה והלחץ מורגש היטב.

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, המאמן סנטיאגו סולארי נשאל על חזרה אפשרית של מוריניו ואמר: "לריאל מדריד יש תמיד הרבה מועמדים, כמו שלג'וליה רוברטס יש הרבה מחזרים".

עוד הוסיף הארגנטיני: "אנחנו רוצים לנצח, אנחנו רוצים להעפיל לרבע הגמר. לשחקנים האלה יש אופי ומנטאליות של אלופים. אנחנו צריכים לתקוף טוב יותר ולכבוש יותר שערים וגם להגן טוב יותר. כריסטיאנו רונאלדו? הוא עשה את שלו והוא שייך להיסטוריה".


סנטיאגו סולארי. אלופת אירופה לחוצה (AFP)

עוד לפני מאמנו דיבר לוקה מודריץ' "מבחינתנו, ליגת האלופות תמיד חשובה, נפגוש יריבה צעירה ושאפתנית ויהיה לא פשוט. המשחק הזה הוא משחק מפתח לעונה הזו".

הקרואטי נשאל על התקופה הרעה שעוברת על הבלאנקוס והבהיר: "אמרו שאנחנו מתים גם ב-2015, ואז כולכם יודעים מה קרה אחר-כך ואיזה הצלחות קצרנו".

הקשר הגן על חברו גארת' בייל שסופג ביקורות קשות מכל עבר. "הוא בסדר. אני רואה אותו מתאמן היטב ומאוד נחוש לחזור לעצמו. לפעמים שחקן נכנס לסיטואציות לא קלות בהן הוא לא מרגיש בנוח, זה קרה לי בעבר. יש לו תשוקה. אסור לשכוח מה הוא עשה למועדון הזה. יש לו עוד הרבה מה לתרום לקבוצה הזו והוא צריך לעבוד".

על מצב הרוח: "כשאתה מפסיד שני משחקים נגד היריבה הגדולה ביותר שלך זה משהו שגורם לך להרגיש רע, אבל אין לנו זמן להצטער על כך. מה שקרה, קרה. אני חושב שלא שיחקנו רע בשני משחקי הגביע".


מודריץ'. ניסה לשמור על חיוך במסיבת העיתונאים (AFP)


חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו העונה:
"הוא היה שחקן חשוב, לחפש מחליף עבורו זו משימה כמעט בלתי-אפשרית. הוא עשה הכל במועדון הזה וברור שהוא חסר לנו, כי הוא הבקיע 50 שערים וכמעט בלתי אפשרי למצוא מישהו שיבקיע כל כך הרבה. ברור שאנחנו צריכים ששחקנים אחרים ימלאו את תפקידו. אנחנו צריכים ששניים-שלושה שחקנים ישלימו את השערים שלו. זו הבעיה הכי גדולה שלנו העונה. הגענו למצבים מול ברצלונה, לא כבשנו ונענשנו. אני מאמין בשחקנים שיש לנו – אסנסיו, בנזמה, מריאנו, בייל, ויניסיוס שנראה מעולה למרות הגיל".

בהמשך לדבריו של מודריץ', מבין כל הקבוצות שהעפילו לשלב שמינית גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד ספגה הכי הרבה הפסדים(13) ומשחקים ללא כיבוש(10) חוץ משאלקה04 הגרמנית שהפסידה 15 משחקים ולא הצליחה לכבוש ב-11 משחקים.

אלופת אירופה תחסר מחר את הקפטן סרחיו ראמוס שמושעה בגלל כרטיסים צהובים ויחמיץ גם את המשחק הראשון בשלב רבע הגמר בעקבות עונש שהוטל עליו מאופ"א על צהוב מכוון. השאלה היא האם ריאל מדריד תהיה בשלב שמונה האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי