בשביל זה הביאו אותו: רונאלדו נתן ליובה 0:3 ענק על אתלטיקו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפורטוגלי נתן מופע, כבש שלושער (27, 49, 86 בפנדל) נגד הקבוצה שלא ספגה כבר חמישה משחקים ברציפות והעניק לגברת הזקנה את הכרטיס לרבע הגמר. סימאונה נותר עם המחמאות

(גודל טקסט)

אם יש משהו שכריסטיאנו רונאלדו יודע לעשות, זה להבקיע נגד אתלטיקו מדריד. הפורטוגלי הצטיין נגד הקולצ'ונרוס במדי ריאל מדריד בעונות האחרונות, והיום (שלישי) כשהוא משחק ביובנטוס הוא נתן לקבוצתו 0:3 ענק עם שלושער שהעלה אותה לרבע גמר ליגת האלופות אחרי פיגור של שני שערים מהמקום הראשון.

יובנטוס היתה זקוקה לניצחון בשלושה שערים, ולא רבים האמינו שהיא מוסגלת לעשות זאת. בעונה שעברה היו אומרים שזה קרוב לבלתי אפשרי. אבל כעת, עם CR7, הכל אפשרי. הוא עשה צחוק מההגנה של אתלטיקו, שהרשימה מאוד בתקופה האחרונה, ניצל כל הזדמנות שניתנה לו במשחק וסחף את יובה ואת אוהדיה כל הדרך לרבע.

ואתלטיקו? אחרי הניצחון 0:2 במשחק הראשון, היא האמינה שביכלתה לעשות זאת – אחרי הכל, היא מעולם לא הפסידה ליריבה איטלקית בליגת האלופות. אם היא היתה מגיעה צעד אחד רחוק יותר מריאל, היו יכולים במועדון לסמן את העונה הזאת כהצלחה. אבל למזלה הרע, היא נתקלה – שוב – בכריסטיאנו רונאלדו.

אוהדי יובנטוס. סומכים על רונאלדו שיעשה את העבודה שלשמה הגיע (Gettyimags)
אוהדי יובנטוס. סומכים על רונאלדו שיעשה את העבודה שלשמה הגיע (Gettyimags)

הרכבים
יובנטוס: וויצ'ך שצ'סני, ז'ואאו קאנסלו, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני, לאונרדו ספינאזולה (פאולו דיבאלה 67), מיראלם פיאניץ', אמרה צ'אן, בלז מאטווידי, פדריקו ברנרדסקי, מריו מנדז'וקיץ' (מויס קיין 80), כריסטיאנו רונאלדו.

אתלטיקו מדריד: יאן אובלאק, סנטיאגו אריאס (ויטולו 77), דייגו גודין, חוסה חימנס, חואנפראן, תומא למאר (אנחל קוראה 57), סאול ניגס, רודריגו, קוקה, אנטואן גריזמן, אלבארו מוראטה.

מהלך המשחק
יובנטוס פתחה בלחץ מיידי והגיעה לשתי הזדמנויות כבר בשלוש הדקות הראשונות. בדקה הרביעית הורמה קרן לרחבה שךל אתלטיקו והכדור נכנס פנימה, אך השער נפסל בשל עבירה של רונאלדו על אובלק. השליטה של יובה נמשכה, אם כי גם אתלטיקו התעוררה והחלה לתקוף מעט. לאחר כמעט חצי שעה של כדורגל ברנרדסקי הרים כדור לתוך הרחבה, שם חיכה כריסטיאנו רונאלדו שהתרומם, נגח והעלה את יובנטוס ל-0:1. ארבע דקות לאחר מכן הוא קיבל הזדמנות להכפיל את היתרון, אבל הבעיטה החופשית שלו מ-20 מ' הלכה מעל למשקוף. המצב האמיתי הראשון של אתלטיקו הגיע עם נגיחה של מוראטה שעברה סנטימטרים מעל לשער, שתי דקות לפני הירידה להפסקה.

פיאניץ' מתווכח עם השופט. שער תוך שלוש דקות היה גורם למשחק להיראות אחרת (Gettyimages)
פיאניץ' מתווכח עם השופט. שער תוך שלוש דקות היה גורם למשחק להיראות אחרת (Gettyimages)

המחצית השנייה רק נפתחה, וכריסטיאנו רונאלדו הראה מה הוא שווה. הפורטוגלי לקח בעיטה חזקה ומצא את אובלק מוכן, אך הכדור עבר את הקו שנייה לפני ששוער אתלטיקו הדף אותו. השופט אישר את השער ויובנטוס עלתה ל-0:2. אבל גם אחרי השער הזה ההעפלה לא היתה מובטחת עבור השחקנים של אלגרי, והם ידעו זאת. אז הם המשיכו לתקוף, המשיכו ללחוץ והמשיכו לא לאפשר לקולצ'ונרוס מרחב נשימה. ובדקה ה-86 קייליני פרץ פנימה נפלא והוכשל ברחבה, נותן לרונאלדו את ההזדמנוטת להשלים שלושער. CR7 ניגש לבעוט את הפנדל, הכניע את אובלק וכבש את השלישי שלו במשחק שהעלה את יובה לרבע הגמר עם 2:3 בסיכום שני המשחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי