"ההצגה של כריסטיאנו רונאלדו". התקשורת העולמית חוגגת

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

אחרי השלושער נגד אתלטיקו מדריד, אף אחד לא נשאר אדיש לפורטוגלי שהחיה את הוויכוח הבלתי נגמר לגבי זהותו של הכדורגלן הטוב בעולם: "היה השחקן ה-11 וה-12 בקבוצה, קשה למצוא מישהו יותר מושלם ממנו"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו כבש אתמול מחדש את הכדורגל העולמי בשלושער מדהים שלו שעזר לנצח את אתלטיקו מדריד 0:3 ולהדיח את הקבוצה של דייגו סימאונה מליגת האלופות. רונאלדו בן ה-34 זכה שוב לכל הסופרלטיבים בעולם התקשורת על ההישג שלו ובוודאי הוויכוח מי טוב יותר ליאו מסי או CR7 יתחיל מחדש.


רונאלדו אמר את מה שכולם חשו בסיום: "בשביל זה הביאו אותי. זה היה לילה קסום ואם נמשיך בצורה כזאת אנחנו בדרך הנכונה. יש לנו את כל הסיבות להיות אופטימיים. עוד מוקדם על זכייה באליפות, אבל הראנו מנטליות של אלופים".


נתון מדהים שרונאלדו כבר השתווה לכובש מספר אחת עד כה ביובנטוס ארנה ארתורו וידאל באלופות כאשר כבש באצטדיון את שערו השמיני במסגרת ליגת האלופות כשחקן ריאל מדריד ויובנטוס ביחד כמובן. הוא גם כבש באיום הראשון שלו לשער וגם בבעיטה הראשונה שלו מתוך הרחבה.



הפך לכובש מספר אחת ביובנטוס. כריסטיאנו רונאלדו (Gettyimages)


התקשורת העולמית חגגה עם רונאלדו. כמובן באיטליה קודם כל ה"גאזטה דלו ספורט" כתב שרונאלדו הצדיק את כל ההשקעה בו בערב בלתי נשכח שייכנס כבר לפנתיאון ההיסטוריה של הגברת הזקנה. רונאלדו קיבל בעיתון ציון 9. הכותרת של העיתון הייתה "זעמו של אלוהים". בעקבות ההישג נכתב בעיתון: "כנראה שהכל נכתב מראש בכוכבים. אלה מעל האצטדיון של יובנטוס נצצו אתמול. רונאלדו שעלה מאה מיליון יורו עשה כמעט את הבלתי אפשרי אחרי ההפסד ב"וונדה מטרופוליטנו" 2:0. הוא כבש בפנדל וזה רק סימלי כי את שלושת השערים האחרונים שלו מול אתלטיקו מדריד כבש בפנדלים. יובה שיחקה כמו חבורה של גלדיאטורים והשתיקה את כל הביקורת נגדה".


IRA D'IDDIO#buongiorno con la #primapagina@juventusfc+@Cristiano ai quarti. In più Speciale Salone di Ginevra
32 pagine in regalo! #GIMS2019pic.twitter.com/eYEqhvw2c1

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 13 במרץ 2019


"קוריירה דלו ספורט" הכתיר את ההופעה של רונאלדו: "מפלצתית". העיתון ציין: "רונאלדו האגדי הפך את התוצאה בשלושער משלו והעלה את יובנטוס לרבע הגמר. מאסימיליאנו אלגרי לא עשה אפילו טעות אחת במשחק". בעיתון העניקו ציון 10 לרונאלדו וציין: "זו הייתה ההצגה של רונאלדו שהנהיג חבורה של חוצנים ויובה התעופפה לרבע הגמר עם משימה כמעט בלתי אפשרית ועם משחק מושלם. לא רק רונאלדו היה גדול אלא כל שחקני יובה מהדקה הראשונה ועד לאחרונה".


#Buonanotte con le #PrimePagine e i titoli sportivi dei quotidiani in edicola domattina ⬇https://t.co/hW0MqegI0n

— Gianluca Di Marzio (@DiMarzio) 12 במרץ 2019


ב"טוטו ספורט" העיתון של טורינו ושל יובנטוס, נכתב כותרת אחת: "חוצנים". העיתון קבע שיובנטוס ורונאלדו היו מושלמים והבטיח לקוראיו פוסטר ענק מחר (חמישי). העיתון כינה את הניצחון של יובנטוס: "סיפור אגדה" וציין: "משחק מטורף לאלגרי. אוהדי יובנטוס כבר לא מבינים כלום. איך יובה מסוגלת לתת הצגה כזאת כשצריך עם הגב לקיר ובפעמים אחרות העונה נראתה זקנה ועייפה. רונאלדו היה השחקן ה-11 וה-12 בקבוצה. הוא היה המוטיבייטור הגדול על הקווים ועשה עבודה נוספת על כר הדשא. פשוט קשה למצוא מישהו יותר מושלם ממנו".


#LaPortada Cristiano impone su ley ️ pic.twitter.com/a4uRERFp9j

— MARCA (@marca) 12 במרץ 2019

בעיתון ה"מארקה" שפרגן לרונאלדו במשך שנים רבות נאלץ לעשות זאת גם כאשר הכדורגלן כבר לא משחק בריאל מדריד וכתב: "רונאלדו הכתיב את החוק שלו".


#LaPortada Cristiano impone su ley ️ pic.twitter.com/a4uRERFp9j

— MARCA (@marca) 12 במרץ 2019


"מארקה" כתב שלעיתים נדירות רואים את הצבע הירוק עולה עם הזריחה של השמש. אתמול היה יום כזה עבור יובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו. יובה היתה נחושה יותר ושיחקה עם המון אינטנסיביות. החלום של זכייה באליפות השאיר בחיים חבורה של אגדות אותם מנהיג רונאלדו שכבר טעם מהתואר הזה כל כך הרבה פעמים ועדיין לא שבע.


ב"אס" נכתב: "כריסטיאנו המלך של האלופות. כבש 124 שערים בליגת האלופות. קיבל 4 אסים בעיתון (הציון כמעט הכי גבוה האפשרי) שכתב: "רונאלדו שוב הרס את אתלטיקו מדריד, אבל מעבר ליכולת שלו ברנרדסקי היה איש המפתח של המשחק. הכל עבד עבור אלגרי שלא יישן 20 לילות עד למשחק ונאלץ לשמוע שהוא עומד לעזוב בקיץ". "דיילי מירור" כתב: "עוד שנה ועוד נס חדש של רונאלדו".


בתוך כך, בעקבות הניצחון עלתה המניה של יובה בבורסה האיטלקית ב-24 אחוז. ערך כל מניה עלה מ-1.22 יורו ל-1.58. זאת לאחר שאחרי ההפסד ב"וונדה מטרופוליטנו" המניה עשתה את הכיוון ההפוך וירדה ל-10.5. 

.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי