קלופ זעם על נוויל: "לוותר על האלופות? הפרשנים הם ממנצ'סטר"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

הגרמני זועם על ההצהרה של שחקן העבר לפיה עדיף לליברפול להיות מודחת מליגת האלופות כדי להתרכז במאבק האליפות. השוער אליסון מתרגש לשחק מול נוייר: "זה חלום שהתגשם. הוא השוער הטוב בעולם".

(גודל טקסט)
ליברפול תשחק היום (22:00) נגד באיירן מינכן באלינץ ארינה לאחר תיקו 0:0 מהמשחק הראשון באנפילד. בינתיים, המאמן יורגן קלופ זעם על הפרשן ושחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד, גארי נוויל, שטען כי הפסד של ליברפול לבאיירן באלופות יסייע לה במאבק לזכות באליפות לראשונה אחרי 29 שנה. הדברים באים גם על הרקע  דבריו של מוחמד סלאח שאמר כי היה מוכן לוותר על החלום שלי לזכות באלופות עבור החלום של האוהדים לזכות באליפות.  


 

קלופ הציע לנוויל, שהיריבות שלו ושנאתו לליברפול ידועים, לסתום את הפה ואמר: "אני לא חושב שמאמן צריך אפילו לענות על שאלה כזאת האם הוא מעדיף להפסיד באלופות למען זכייה באליפות אנגליה. אף מאמן אחר בעולם לא נשאל על דבר כזה. זה נראה לי מצב ייחודי בו מדובר במאמן ליברפול והפרשנים באים ממנצ'סטר יונייטד". 


 

נוויל עורר כעס גדול נגדו כשאמר: "אני הולך להגיד משהו שנשמע כמו טירוף. ליברפול צריכה להיות מודחת מהאלופות לטובת אפשרות להיות רעננה בריצה לאליפות", אבל קלופ אמר: "אנשים אומרים לנו שאולי עדיף להפסיד בגביע הליגה והגביע האנגלי, אבל לא ציפינו שידברו איתנו על ליגת האלופות. אנחנו רוצים לעלות ולהיות מפוקסים רק במשחק במינכן. גם אם זה ייפגע בנו אנחנו לא יכולים לוותר על זה. אני לא כועס, אבל זה טירוף שכל הזמן אני צריך להתעמת עם דיבורים כאלה. אם נעלה אנחנו יכולים לבנות על המומנטום הזה ולשחק טוב יותר". 



"ליברפול צריכה להיות מודחת מהאלופות". גארי נוויל עם אמירה שעוררה סערה (Gettyimages)


שוער ליברפול אליסון בקר שהוא ברזילאי ממוצא גרמני, גילה בעבר שמנואל נוייר היה גיבור הילדות שלו והוא כעת מתרגש לשחקן נגד שוער באיירן. הוא אמר אתמול: "אני עוד רחוק מאוד מלהשתוות לנוייר. הוא אחד הטובים בעולם בעשור האחרון. אולי הוא בעצם השוער הכי טוב בעולם. הוא זכה בהכל ואני רק מתחיל. לשחק נגדו זה סוג של חלום שהתגשם. על מגרש האימונים אני עובד קשה כל יום כדי להשתוות לו. אני צריך לקחת אחריות ולהיות השוער הכי טוב בעולם".


על יורגן קלופ: "הוא איש מצחיק, אבל על כר הדשא באימונים הוא רציני מאוד. הוא מעביר את הטירוף של הכדורגל אלינו הוא איש טוב. הוא מתייחס אלינו כאילו אנחנו כמוהו". על רוברט לבנדובסקי: "חלוץ גדול. אוהב את הסטייל שלו והדרך בה הוא נע. צריכים להיות מאוד מרוכזים כדי לעצור אותו".

 


אליסון. מתרגש לשחק מול נוייר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי