מסתבך? אופ"א תחקור את התבטאויות ניימאר ברשת נגד השופטים

ניימאר
ניימאר | AFP

שבוע לאחר שכילה את זעמו על השיפוט ברשת החברתית בעקבות ההדחה הדרמטית של פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, החליט הגוף המארגן לפתוח בחקירה רשמית נגד המחאה של הברזילאי

(גודל טקסט)

אופ"א החליטה לפתוח בחקירה רשמית כנגד ניימאר ג'וניור בעקבות ההתבטאויות של הברזילאי כנגד השופטים לאחר ההפסד של פריז סן ז'רמן למנצ'סטר יונייטד בגומלין של שמינית הגמר ליגת האלופות שנערך בפארק דה פראנס לפני שבוע ימים.

כזכור, בדקה ה-90 שרק השופט לפנדל דרמטי, אותו ניצל מרכוס ראשפורד כדי לקבוע 1:3 ולהכריע את זהות העולה לשלב רבע הגמר ליגת האלופות על בסיס שערי חוץ. כתוצאה מכך, הברזילאי הבינלאומי זעם על השיפוט ולא נשאר חייב, כשצייץ בסטורי שלו התייחסות לשופט דאמיר סקומינה: "זו בושה וחרפה. שמו ארבעה שופטים שלא מבינים כלום בכדורגל ולא יודעים לפענח מצבים והם פסקו על פנדל למנצ'סטר יונייטד. איך זה היה יכול להיות יד אם זה פגע לו בגב. פאק יו".

על פי ההצהרה הרשמית , "בהתאם לסעיף 31 (3) של התקנון המשמעתי, אופ"א הכריזה היום (רביעי) על מינוי בוחן אתי ומשמעתי מטעמה כדי לערוך חקירה בהקשר להערות שנכתבו ברשת החברתית על ידי שחקנה של פריז סן ז'רמן ניימאר ג'וניור, לאחר המשחק ליגת האלופות בין פ.ס.ז' למנצ'סטר יונייטד, שהתקיים ב-6 למרץ 2019 בצרפת".


נשיא אופ"א ג'יאני אינפנטינו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי