ברצלונה תפגוש את מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר ליגת האלופות

הגרלת רבע גמר הליגה האירופית
הגרלת רבע גמר הליגה האירופית | AFP

קרב ענקיות בשלב שמונה הגדולות: שתי הזוכות האחרונות שעדיין בתמונה ייפגשו לצמד משחקים קשוח. ליברפול קיבלה את פורטו, מנצ'סטר סיטי את טוטנהאם ואייאקס תנסה להדהים גם את יובנטוס

(גודל טקסט)
שלב הנוקאאוט של ליגת האלופות נפתח בסערה עם סנסציות, דרמות, סינדרלות וחגיגות שערים. אם לשפוט על פי משחקי שמינית הגמר, רבע הגמר אמור להביא לנו משחקים לא פחות מרגשים ומלהיבים. בניון שבשווייץ נערכה היום (שישי) ההגרלה האחרונה של המפעל, שבו ייקבעו משחקי רבע הגמר וחצי הגמר שייערכו ב-9, ב-10, ב-16 וב-17 באפריל.


מתוך שמונה הקבוצות האחרונות במפעל, שתי הזוכות האחרונות שנותרו הן ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד – הקטלאנים הניפו את הגביע ב-2015, והשדים האדומים ב-2008. שני מועדוני הענק הוגרלו אחד נגד השני למפגש כפול מרתק, בשחזור של הגמר מ-2011 ו-2009.


היריבה העירונית של יונייטד, מנ'צסטר סיטי, תפגוש לדרבי אנגלי את טוטנהאם שכרגע נמצאת במקום השלישי בפרמיירליג, במרחק 13 נקודות ממנה בליגה. שני המועדונים מעולם לא נפגשו במסגרת אירופית.


The quarter-final draw

Most exciting tie? #UCLdrawpic.twitter.com/bpkwkVKvdH

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) March 15, 2019


מי שממוקמת ביניהן בליגה היא ליברפול, וגם היא העפילה לרבע הגמר. בהגרלה היא קיבלה את פורטו, שנחשבת ליריבה הנוחה ביותר על הנייר, אם כי אף פעם אי אפשר לדעת. כזכור, הקבוצה של קלופ הדיחה את אלופת פורטוגל בשמינית הגמר בעונה שעברה עם 0:5 מהדהד בחוץ.


הקרב הנוסף יפגיש את יובנטוס של כריסטיאנו רונאלדו עם אי, הקבוצה שהדיחה את ריאל מדריד עימה זכה בשלושה גביעי אירופה רצופים. האיטלקים וההולנדים נפגשו בגמר של 1995/6, במה שהיתה הזכייה האחרונה של הגברת הזקנה בתואר עד היום.


בנוסף, נערכה גם ההגרלה שקבעה מי ממעפילות רבע הגמר יתמודדו בחצאי הגמר. המנצחת בין בארסה ליונייטד תפגוש את את ליברפול או פורטו, בעוד מנצחת המפגש בין יובה לאייאקס תתמודד נגד מנ'צסטר סיטי או טוטנהאם. משמעות הדבר היא שנוכל לקבל אחד מבין מבחר גמרים מרתקים, כמו ברצלונה של מסי נגד יובנטוס של רונאלדו, דרבי מנצ'סטרי או ליברפול נגד יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי