כריסטיאנו רונאלדו ייענש, עלול לספוג הרחקה מרבע הגמר

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב יובנטוס יועמד לדין על התנועה המגונה שביצע לעבר אוהדי אתלטיקו מדריד, מה שהתפרש כפרובוקציה ולא כתנועת שמחה כמו במקרה של דייגו סימאונה. חשש גדול שהוא יחמיץ את אייאקס, אך נראה כי צפוי קנס כספי בלבד

(גודל טקסט)

אופ"א הודיעה הבוקר (שני) רשמית על  פתיחתה של חקירה נגד כריסטיאנו רונאלדו בגין התנועה המגונה שביצע בסיום המשחק בו כבש שלושער, יובנטוס ניצחה את אתלטיקו מדריד 0:3 ועלתה לרבע גמר האלופות אחרי הפסד 2:0 במשחק הראשון.

כידוע, רונאלדו חיקה תנועה דומה בה אחז דייגו סימאונה במבושיו אחרי המשחק הראשון ב"וונדה מטרופוליטנו", אולם בזמן שהמאמן עשה את התנועה לעבר אוהדי אתלטיקו כתנועת חגיגה, רונאלדו עשה זאת מול אוהדי אתלטיקו מדריד, כך שהתנהגותו יכולה להתפרש כאיום או פרובוקציה. אופ"א הורתה על חקירה לפי סעיף 11 בחוקה העוסק בחוקים כלליים והעונש ייקבע ב-21 במארס, עוד שלושה ימים, על ידי ועדת האתיקה של אופ"א.

באשר למאמן אתלטיקו, באופ"א קנסו את סימאונה ב-20 אלף יורו בגלל מעשיו, אבל הובהר כי הוטל עליו קנס בלבד בגלל שהתנועה שלו לא הופנתה לעבר האוהדים של היריבה ולכן לא נועדה לעורר פרובוקציות, אלא נבעה משמחה במקרה של רונאלדו החשש הוא שהוא יספוג עונש גדול יותר, מה שעלול להסתיים בהרחקה ממשחק או שניים ברבע הגמר נגד אייאקס. עם זאת, על פי ההערכות הראשוניות הוא יספוג קנס כספי בלבד ולא ייענש בהרחקה, מכיוון שהוא הפר את סעיף 11 בחוקה ולא 15, הנוגע להתגרות בקהל אורח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי