כצפוי: רונאלדו נקנס ולא יחמיץ את רבע הגמר נגד אייאקס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפורטוגלי ישלם 20 אלף יורו על התנועה המגונה, בזהה לעונש שהוטל על סימאונה שהחל עם הפרובוקציות במשחק הראשון בין אתלטיקו ליובנטוס, ויעמוד לרשות אלגרי נגד ההולנדים ב-10 באפריל

(גודל טקסט)

לפני תשעה ימים ביצעה יובנטוס מהפך מדהים כשהביסה 0:3 את אתלטיקו מדריד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו גנב את ההצגה עם שלושער, תרתי משמע, ולאחר השער האחרון חיקה את מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, שחגג בצורה פרובוקטיבית את ניצחון קבוצתו בספרד במשחק הראשון.

היום (חמישי) הוטל על CR7 עונשו וכצפוי הוא לא הורחק, אלא ספג קנס כספי בלבד על סך 20 אלף יורו, בזהה לסימאונה שבניגוד לכוכב הגברת הזקנה ביצע את התנועה מול אוהדי קבוצתו כדי לחגוג את ה-0:2 מהמפגש הראשון.

הפורטוגלי לא הואשם בביזוי או בהתנהגות אלימה על אף שתנועתו המגונה כוונה לעבר אוהדי אתלטיקו מדריד, ומכאן הבחירה שלא להרחיקו ממשחק או שניים ברבע הגמר מגד אייאקס, התמודדות שתצא לדרך ב-10.4 באמסטרדם והגומלין בשבוע שלאחר מכן (16.4) בטורינו.


שחקני יובנטוס חוגגים מהפך (Gettyimages)

בינתיים, חברו ליובנטוס אמרה ג'אן התראיין ל"בילד" וסיפר על רונאלדו: "הוא שחקן מדהים. הוא עם רגליים על הקרקע, איש פשוט מאוד, הראשון לברך והלגיד תודה. אנשים יופתעו עד כמה הוא מתנהג כמו כל אחד". הגרמני גם החמיא למאמן מאסימיליאנו אלגרי על בחירותיו נגד אתלטיקו: "מבחינה טקטית, הוא עשה מהלך מבריק, ממש כמו בשחמט. מעולם לא שיחקתי בשיטה כזו. בסוף המשחק הייתה התרגשות גדולה. קשה להבין כמה לחץ היה עלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי