איקרדי חזר וכבש ב-0:4 של אינטר על גנואה, רומא ופיורנטינה נפרדו בתיקו 2:2

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

החלוץ הארגנטינאי שב להרכב של הנראזורי לאחר חודשיים והבקיע גול ראשון מאז חודש דצמבר מפנדל. גאגליארדיני רשם צמד, פרישיץ' כבש את השלישי. ראניירי רושם משחק נוסף ללא ניצחון. אמפולי הדהימה את נאפולי עם 1:2

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
מחזור אמצע השבוע וה-30 במספר של הליגה האיטלקית נפתח הערב (רביעי) כשבמוקד חזרתו של איקרדי למגרשים ב-0:4 של אינטר על גנואה בו החלוץ גם רשם כיבוש ראשון לאחר ארבעה חודשים. במשחק שפתח את הערב אמפולי הפתיעה את נאפולי עם 1:2 ביתי. פיורנטינה ורומא נפרדו בתיקו 2:2 אינטר מתארחת אצל גנואה, לאציו הפסידה 1:0 לספאל.


גנואה – אינטר 4:0
למרות אינספור השערוריות שסובבות את הנארוזרי עם הקפטן הפרובלמטי לשעבר מאורו איקרדי, כאשר השחקן על המגרש קורים דברים טובים והערב השיגה חבורתו של ספאלטי ניצחון ענק בחוץ כאשר השחקן חזר למגרשים לאחר חודשיים וסיים בצורת בליגה האיטלקית בת ארבעה חודשים לאחר כדור מדויק מהנקודה הלבנה בדקה ה-40, שהכפיל את היתרון המוקדם של גאגליארדיני בדקה ה-15. במחצית השנייה איקרדי והוסיף בישול לפרישיץ' שכבש את השלישי בדקה ה-53, ובדקה ה-81 כובש השער הראשון גאגליארדיני נעץ את המסר האחרון והשלים צמד. כריסטיאן רומרו הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-39.


| ISTANTANEE

⚫️#GenoaInterpic.twitter.com/vS1BLpUoy2

— Inter (@Inter) April 3, 2019


רומא – פיורנטינה 2:2
ראניירי רושם משחק נוסף ללא ניצחון הפעם נגד פיורנטינה אשר הוריד את הקבוצה מבירת איטליה מקום השמיני, פזלה כבש ראשון לאורחים בדקה ה-12 וזאניולו הנהדר מצא את השוויון כעבור שלוש דקות בלבד. היתרון חזק לצד הסגול בדקה ה-41 לאחר שער של אקס רומא, גרסון, אך בדקה ה-57 פרוטי עצר את רצף ההפסדים של קבוצתו והביא לקבוצה נקודה, שלא ממש עוזרת לרומא במאבקי הצמרת.


Zaniolo al termine di #RomaFiorentina#ASRomapic.twitter.com/Oe90NajrNE

— AS Roma (@OfficialASRoma) April 3, 2019


אמפולי – נאפולי 1:2
לאחר שלושה ניצחונות של בולוניה מהתחתית אשר הורידו את אמפולי אל מתחת הקו האדום, הכחולים הגיבו עם אחד הניצחונות המפתיעים העונה נגד נאפולי מהמקום השני שהעלו החזיר את קבוצת התחתית לחוף מבטחים. המאחרת עלתה ליתרון בדקה ה-28 משער של דייגו פריאס, ודקה להפסקה פיוטר ז'יילינסקי מצא את השוויון עם פצצה מחוץ לרחבה. בדקה ה-53 ג'ובאני די לורנזו השיב את היתרון לאמפולי שהשיגה ניצחון ראשון על נאפולי לאחר ארבע שנים.


תוצאות נוספות
ספאל – לאציו 0:1 
פרוזינונה – פארמה 2:3
טורינו – סמפדוריה 1:2


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי