מאמן אייאקס: "הדרך שלנו תוביל אותנו לתוצאות גם נגד יובנטוס"

דושאן טאדיץ'
דושאן טאדיץ' | Gettyimages

אריק טן האג דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר (רביעי ב-22:00) באמסטרדם ברבע גמר ליגת האלופות: "מאחרי באיירן וריאל, זה מכשול קשה נוסף שנצטרך להתגבר עליו". נוסייר מזראוי ייעדר בגלל כרטיסים צהובים

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
שלב שמינית גמר ליגת האלופות היה מהמרתקים איי פעם, אך נראה שאין ספק שמי שחתומה על ההפתעה הגדולה ביותר היא אייאקס אמסטרדם. הקבוצה ההולנדית חזרה לרבע הגמר לאחר 16 שנה ועשת זאת בסטייל, כשפירקה 1:4 בסנטיאגו ברנבאו את מחזיקת הכתר בשלוש השנים האחרונות, ריאל מדריד.


כעת אייאקס, שהעפילה בסוף השבוע האחרון למקום הראשון בליגה ההולנדית אחרי שמחקה פיגור של חמש נקודות מ.פ.ס.וו איינדהובן (יתרון לאייאקס ביחס השערים), מרגישה שהשמיים הם הגבול בכל המפעלים.


המאמן אריק טן האג אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו חייבים לשחק נגד יובנטוס באותה הדרך שמאפיינת אותנו והיא תוביל אותנו לתוצאות. יובנטוס קבוצה מנוסה וקשה וזה עוד מכשול להתגבר עליו אחרי שהתמודדנו מול באיירן מינכן וריאל מדריד. אנחנו מחזיקים נהדר בכדור אבל כאשר אנחנו מאבדים אותו, הקבוצה חייבת להחזיר את הכדור אליה מהר ככל האפשר ולהמשיך לשחק באותו סגנון".


טן האג הוסיף: "אני חושב שהמשחק יהיה מאוד פיזי וטקטי, ברור לי שנצטרך לתת מאה אחוז ולהיות בשיא בשביל להשיג ניצחון. פציעתו של ג'ורג'יו קיילינ? אין ספק שהוא שחקן מאוד חשוב במערך של יובנטוס, אבל יש להם לא מעט שחקנים טובים שיכולים לתפוס את מקומו".



Bayern München, Real Madrid of Juventus: 'We moeten bij onze eigen stijl blijven.' ❌❌❌#UCL#ajajuvpic.twitter.com/50UWd6bg6o

— AFC Ajax (@AFCAjax) April 9, 2019


אייאקס תחסר את הקשר המרוקאי נוסייר מזראוי שמושעה מהמשחק בגלל כרטיסים צהובים. חאקים זייך ודושאן טאדיץ' שלהטו נגד ריאל מדריד ומציגים את העונה הטובה בקריירה שלהם, צפויים להמשיך לשחק מקדימה. טאדיץ' עצמו כבש כבר 30 שערים העונה בכל המסגרות, מתוכם שישה בליגת האלופות ועוד שלושה במוקדמות. בליגה ההולנדית אייאקס הגיעה כבר ל-100 שערי זכות ב-29 משחקים בלבד וזו הקבוצה המלהיבה ביותר שלה מזה זמן רב.


ההולנדים ניצחו את יובה רק פעם אחת בשמונה משחקים בליגת האלופות ולא עשו זאת מאז המפגש הראשון ב-1973, אז ניצחה אייאקס בגמר גמר גביע אירופה כששער מהיר של ג'וני רפ הכניע את ההתמודדות. מנגד, אייקס נכנעה מול יובנטוס בפנדלים בגמר ב-1996, ספגה מולה הפסד כפול בחצי הגמר בעונה העוקבת. בכל ארבע הפעמים האחרונות בהם פגשה הקבוצה מאמסטרדם יריבה איטלקית בנוק אאוט – היא הודחה.


P̷r̷e̷s̷s̷ ̷c̷o̷n̷f̷e̷r̷e̷n̷c̷e̷̷
—> last training #UCL#ajajuvpic.twitter.com/PZ3I1Kdq2G

— AFC Ajax (@AFCAjax) April 9, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי