גווארדיולה: "שלטנו וייצרנו מצבים, זו לא תוצאה כל כך טובה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר סיטי נשאל לאחר ההפסד 1:0 לטוטנהאם במשחק הראשון ברבע הגמר מדוע דה בריינה סופסל: "זה היה מסיבות טקטיות, נשתמש בו כשנצטרך". וגם: העקיצה לאוהדי טוטנהאם והמסר האופטימי מסטרלינג

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי אולי זוללת תארים באנגליה ולא מותירה יותר מדי סיכוי ליריבותיה, כשהיא כבר זכתה בגביע הליגה, העפילה לגמר הגביע האנגלי ותלויה רק בעצמה בפרמיירליג, אבל בליגת האלופות הסיפור שונה לחלוטין. אתמול (שלישי) היא התארחה בביתה החדש של טוטנהאם והייתה בעמדה נוחה להשיג יתרון חוץ יקר, אבל פנדל של סרחיו אגוארו נעצר אצל הוגו לוריס, גם פציעתו של הארי קיין במחצית השנייה לא מנעה מהתרנגולים לנצח 0:1 ופפ גווארדיולה ומועדונו שוב הוכיחו שבליגת האלופות הסיפור אחר לגמרי.


מנצ'סטר סיטי אולי הייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק, אולם לא ניצלה את הזדמנויותיה ובראשן כדור העונשין מ-11 מטר לאחר שימוש ב-VAR – החלטה גבולית מאוד שספגה ביקורות רבות – ועם זאת פפ גווארדיולה היה די מרוצה ממה שראה: "שלטנו במשחק וייצרנו מצבים, לא נתנו להם שטחים ואפשרות לצאת קדימה והחמצנו פנדל. זו לא תוצאה כל כך טובה, אבל בשביל להגיע לשלבי ההכרעה בליגת האלופות צריך לדעת לעשות מהפך".


גווארדיולה בחר לשחק בהרכב עם ריאד מאחרז וללא קווין דה בריינה או לירוי סאנה, על אף שברנרדו סילבה נפגע באימון המסכם ונותר מחוץ לסגל, אבל כשנשאל בסיום על הסיבות לכך ומדוע האלג'יראי רשם כמעט 90 דקות על אף שהתקשה לבלוט, הסביר: "דה בריינה יכול היה לשחק, אבל בחרתי בדויד סילבה ובאילקאי וגנדואן מסיבות טקטיות. טוטנהאם קבוצה מאוד אגרסיבית ונדע להשתמש בקווין כשנצטרך אותו".



אגוארו מחמיץ את הפנדל. לסיטיזנס לא קל באלופות (Gettyimages)


המנג'ר גם אישר שאדרסון, שהשלים 90 דקות על אף שנפגע במחצית השנייה, ייבדק בימים הקרובים ולא מן הנמנע שייעדר מהמשחק הקרוב מול קריסטל פאלאס, אחרי שנצפה עוזב את האצטדיון בצפון לונדון כשהוא סובל מכאבים. עם זאת, אגוארו אמנם החמיץ פנדל, אבל חזר אחרי שנעדר בשבוע האחרון עקב פציעה. כשנשאל גווארדיולה על האווירה במגרש החדש של טוטנהאם, סיפק מעין עקיצה: "הקהל הביתי בליגת האלופות תמיד מורגש יותר, אז ציפינו לכך שתהיה אווירה טובה".


ראחים סטרלינג שמר על אופטימיות וצייץ: "תוצאה מתסכלת, אבל עוד יש לנו משחק בבית כדי לבצע מהפך" לצד הכיתוב "סמוך על התהליך". 


Frustrating result, but still one game at home to turn this round #trusttheprocess@mancitypic.twitter.com/ObMn7W5cU6

— Raheem Sterling (@sterling7) April 9, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי