ניצחון ראשון אי פעם לברצלונה באולד טראפורד, 0:1 על יונייטד

לואיס סוארס
לואיס סוארס | האתר הרשמי

גם ביום לא ממש טוב של ליאו מסי, שנפגע בפניו ודימם, אלופת ספרד עשתה צעד משמעותי אל עבר חצי גמר האלופות הודות לשער עצמי של לוק שואו (12). השדים האדומים ניסו ורצו, אך לא היו מספיק איכותיים

(גודל טקסט)

זה לא היה מרשים במיוחד, אך ברצלונה השיגה הערב (רביעי) מקדמה משמעותית בדרך לחצי גמר ליגת האלופות כשניצחה לראשונה בתולדותיה את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד משער עצמי של לוק שואו (12) והיא תחזור הביתה עם 0:1 קטן-גדול. השדים האדומים ניסו לחזור למשחק והפגינו המון רצון ולחימה, אבל לא באמת סיכנו את השער של האורחת והם יצטרכו סוג של נס אם תרצו על מנת להפוך את התוצאה בגומלין בקאמפ נואו.


ברצלונה, כצפוי, שלטה במשחק מן הרגע הראשון, אולם דווקא מנצ'סטר יונייטד הייתה מעט יותר מסוכנת בדקות הפתיחה אך ראשפורד ופוגבה לא היו מספיק מדויקים. בדקה ה-12, בניסיון הראשון של האורחת, לואיס סוארס כמעט כבש את שער הבכורה שלו העונה בליגת האלופות, אבל הנגיחה שלו פגעה בלוק שואו, חדרה לרשת ואופ"א רשמה את השער כעצמי של המגן לאחר הרמה רכה ונפלאה של ליאו מסי.


בדקה ה-28 אוהדי ברצלונה נכנסו לפאניקה כאשר מסי צנח לכר הדשא והחל לדמם מפניו לאחר כניסה חזקה של כריס סמולינג, אך הפרעוש התאושש וחזר לשחק לאחר שקיבל טיפול. שמונה דקות מאוחר יותר קיבלו האורחת הזדמנות פז להכפיל את התוצאה, אך דויד דה חאה רשם הצלה מופלאה ברגלו ומנע מקוטיניו לכבוש. 0:1 לאורחת בהפסקה.



סוארס. בשלב הזה הוא עוד חשב שהשער נרשם על שמו (Gettyimaes)


יונייטד פתחה את המחצית השנייה עם לחץ אדיר ודחקה את ברצלונה לשערה, אבל בדקה ה-52 מרקוס ראשפורד הגיע לעמדה מצוינת בתוך הרחבה והכדור פגע בברכו במקום בכף רגלו וטס החוצה. השדים האדומים המשיכו לשלוט, אך לא הצליחו לסכן יותר מידי את שערה של ברצלונה שרשמה שתי החמצות של לואיס סוארס וג'ורדי אלבה מתוך הרחבה והתוצאה נשמרה עד הסיום.



C'mon, Reds… B E L I E V E ! #MUFC#UCLpic.twitter.com/QkqhltoHas

— Manchester United (@ManUtd) April 10, 2019


הרכבים:
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, כריס סמולינג, ויקטור לינדלוף, לוק שואו, פרד, סקוט מקטומיניי, פול פוגבה, דיוגו דאלוט (ג'סי לינגארד, 74), מרקוס ראשפורד (אנדראס פריירה, 85), רומולו לוקאקו (אנתוני מרסיאל, 68)


ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן, נלסון סמדו, ג'רארד פיקה, קלמנט לנגלט, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס (קרלס אלנייה, 90), ארתור (סרג'י רוברטו, 66), איבן ראקיטיץ', פיליפה קוטיניו (ארתורו וידאל, 66), ליאו מסי, לואיס סוארס.


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק המסקרן באולד טראפורד יצא לדרך.



בוסקטס מול פוגבה (AFP)


דקה 5: בוסקטס הכשיל בגסות את מקטומיניי והשופy שרק לעבירה אך בחר לא לשלוף לקשר את הכרטיס הצהוב שבהחלט הגיע לו. ראשפורד לקח את האחריות ובעט כדור חזק שחלף חצי מטר מהקורה של טר שטגן.


דקה 8: פוגבה שלח כדור עומק נפלא על 40 מטר, אבל טר שטגן יצא מחוץ לרחבה וברגע האחרון מנע מראשפורד להגיע לכדור.


דקה 12, ברצלונה עלתה ל-0:1: בהתקפה המסוכנת הראשונה שלה במשחק, האורחת מצאה את הרשת. בוסקטס מצא את מסי, שהרים כדור מושלם לסוארס שנגח כדור שפגע בשואו וחדר לרשת. אופ"א, אגב, רשמה את השער כעצמי מה שאומר שמאזנו של סוארס העונה בליגת האלופות עדיין עומד על אפס שערים.


⚽ ¡¡GOOOOOOOL DEL BARÇA!! ¡¡GOOOOOOOOL DE @LuisSuarez9!! (0-1, min. 12) #MUFCBarçapic.twitter.com/x4OYEbEKvh

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) April 10, 2019


דקה 19: בוסקטס ביצע עבירה נוספת באזור מסוכן והפעם קיבל את הכרטיס הצהוב. פרד לקח את הבעיטה החופשית ולא הצליח לעבור את החומה.


דקה 20: שואו הכשיל את מסי וספג כרטיס צהוב שיגרום לו להחמיץ את הגומלין בקאמפ נואו.


דקה 21: ראשפורד זרק שני שחקנים עם הטעייה נפלאה ובעט מ-20 מטר מעל השער.


Not the most memorable opening 25 minutes for Romelu Lukaku.

Man Utd 0-1 Barcelona

LIVE: https://t.co/6gb9skaKSb#UCL#MUNBARpic.twitter.com/B3rjwOpIxC

— Match of the Day (@BBCMOTD) April 10, 2019


דקה 28: סמולינג נכנס בפראות במסי, שדימם מפניו וקיבל טיפול ארוך על כר הדשא.


דקה 36: הזדמנות אדירה לברצלונה. קוטיניו ניצל שגיאה בהגנה ושיגר טיל מ-12 מטר, לרוע מזלו דה חאה המצוין הדף בשנייה האחרונה בעזרת רגלו.




התאושש. ליאו מסי (AFP)


דקה 50: פיקה ירד לגליץ' מתוזמן היטב ומנע מראשפורד להגיע למצב מסוכן.


דקה 52: כדור סתמי הגיע לראשפורד שבעט ברשלנות והחמיץ הזדמנות טובה.



החמצה לא אופיינית. ראשפורד (Gettyimages)


דקה 65: סוארס הגיע לעמדה טובה בתוך הרחבה, אך בעט חזק לרשת החיצונית.


דקה 66: אלבה חדר לרחבה ומזווית קשה שלח בעיטה שנהדפה על ידי דה חאה.


דקה 84: מרסיאל המחליף כמעט מצא את עצמו מול טר שטגן, אלא שפיקה התערב בשנייה האחרונה והרחיק את הסכנה.



הנגיחה שלו עשתה את ההבדל. לואיס סוארס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי