דה יונג המריא עם אייאקס. מזראווי: "יובה חוששת מאיתנו"

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | Gettyimages

ההולנדים חששו מהפציעה שספג הקשר ביום שבת אך המאמן טן האג הכליל אותו בסגל. גם טגליאפיקו המושעה המריא עם הקבוצה כדי לעודד. המגן הימני חוזר להרכב לאחר השעייה: "ביציע אתה עצבני, כשאתה משחק זה מוריד לחץ"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
אייאקס יצאה למשחק הגומלין נגד יובנטוס בטורינו מחר (22:00) לאחר תוצאת תיקו 1:1 מאכזבת מהמשחק הראשון, אך ההולנדים אופטימיים. הם זוכרים היטב מה עוללו לריאל מדריד בברנבאו בשלב שמינית הגמר, וחולמים על עלייה לחצי הגמר לראשונה מאז עונת 1996/97, אז הודחו ע"י הגברת הזקנה. הבשורה הגדולה היא שבסגל למשחק נכלל הקשר פראנקי דה יונג שנפצע במשחק הניצחון שלה על אקסלסיור 2:6 בדקה ה-28.  מאמנו אריק טן האג אמר אחרי הניצחון שהוא חושש כי דה יונג לא יהיה כשיר למשחק, אך השחקן התאושש ואייאקס קיבלה בשורות גדולות.


אתמול אמרו במועדון ההולנדי שהחלפתו של הקשר הייתה יותר עניין של זהירות כדי שלא יחמיר את הפגיעה, מאשר פציעה רצינית. ברשימה נכלל גם שמו ניקולאס טגליאפיקו שלא יוכל לשחק בגלל צהובים, אבל נוסע לטורינו להתאמן עם הקבוצה ולעודד את חבריו מהיציע. המגן הימני נוסאייר מזראווי, מנגד, חוזר לאחר השעייה.


נוסאייר מזראווי התראיין ל"AD" ההולנדי ואמר: "העובדה שיובנטוס שיחקה עם כל כך הרבה מחליפים נגד ספאל והשאירה את רוב הכוכבים בחוץ מראה שהם יודעים שאנחנו מסוכנים. הם מכוונים את כל העונה לזכייה בליגת האלופות". המגן סיפר על החוויה מהמשחק הראשון: "כשאתה לא משחק אתה יושב ביציע ורואה משחקים אתה עצבני מאוד. כשאתה משחק זה מוריד ממך מהר את הלחץ ואתה יכול לחזור לשחק כרגיל".


WEDSTRIJDSELECTIE
Frenkie de Jong#UCL#juvaja

— AFC Ajax (@AFCAjax) 15 באפריל 2019


לשאלה מי טוב יותר, ליאו מסי או רונאלדו, ענה: "הכישרון של מסי הוא לא מהעולם הזה ורונאלדו לקח חמש פעמים את כדור הזהב אז אני לא רוצה לבחור". המגן המרוקאי כבר כבש העונה בשלב הבתים נגד באיירן מינכן ובנפיקה כך שהוא מקווה לכבוש גם נגד יובנטוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי