אני לא מפסיק להתרגש ממך: הלוואי שליגת האלופות לא תיגמר לעולם

שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים | AFP

בדור שחייב את הריגוש שלו באופן מיידי, המפעל הזה מגיע ומספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים כאילו בלי להתכוון. כשכל משחק הוא אגדה של דיסני עם קסם ורומנטיקה וסינדרלה, מה עוד אפשר לבקש. מכתב אהבה לצ'מפיונס

(גודל טקסט)

מי אתם, אנשים שעדיין ממלאים ווינר על ליגת האלופות?

לפני שנתיים זאת היתה ברצלונה. מ-4:0 ל-1:6 בגומלין משוגע שהיה נראה ששום דבר לא יתעלה עליו. שנה אחר כך אותה ברצלונה הביסה 1:4 את רומא רק כדי לחטוף שלישייה בגומלין בניגוד לכל הציפיות. אוקיי, אמרנו, יותר בלתי צפוי מזה כבר לא יכול לקרות.

ביום שני זאת היתה אייאקס, שאחרי ריאל מדריד הפכה גם את יובנטוס של רונאלדו לאחת מקורבנות העונה המרגשת שלה, וכולנו חשבנו שיותר מדהים מזה לא יכול להיות. מה כבר יכול להתעלות על סנסציה כזאת?

אייאקס. חשבנו שסיימו להתרגש (AFP)
אייאקס. חשבנו שסיימו להתרגש (AFP)

"hold my beer", ענתה ליגת האלופות, "מה דעתכם על חמישה שערים ב-21 הדקות הראשונות? אולי נעשה שסיטי תנצח, אבל טוטנהאם תעלה? וקרום יתפוס את הסניץ'? ונוסיף גם עם שער בדקה ה-92 אבל שה-VAR יפסול אותו. אה, ובין לבין משחק עם יותר מהפכים ודרמות מאשר בעונה החדשה של משחקי הכס. מה אתם אומרים?"

אנחנו חיים בדור שחייב את הריגוש שלו כאן ועכשיו, ועדיף כמה שיותר מוגזם. כל סרטון ביוטיוב הוא 'הדבר הכי מצחיק שתראו היום', כל בת מצווה מגיעה קומפלט עם הופעה של סטטיק ובן אל וכל שחקן שמבקיע צמד הוא אוטומטית 'הדבר הגדול הבא'. נראה שליגת האלופות משתפת פעולה עם הטרנד הזה. בלתי אפשרי לעבור 10 דקות במפעל הזה בלי שקורה משהו מטורף ששובר את כל התחזיות.

אלא שכאן זו לא הגזמה. זה לא קליק-בייט. כל משחק הוא באמת הצגה. כל שער הוא באמת סנסציה. כל קבוצה גדולה שמודחת היא באמת הסיפור של העונה. כל קבוצה קטנה היא סינדרלה אורגינל עם כרכרה ונסיך ופיה והכל.

שחקני טוטנהאם חוגגים. ליגת האלופות היא הדבר הכי מרגש בעולם (Gettyimages)
שחקני טוטנהאם חוגגים. ליגת האלופות היא הדבר הכי מרגש בעולם (Gettyimages)

דרמות יש בכל מקום ובכל זמן. רק לפני שבועיים ברצלונה איבדה יתרון כפול אותו השיגה תוך רבע שעה לפיגור 4:2 בדקה ה-90 במשחק שהסתיים ב-4:4 נגד ויאריאל. יממה אחר כך באיירן איבדה יתרון 2:4 נגד קבוצת ליגה שנייה, בגביע הגרמני מכל המפעלים בעולם, רק כדי שלבנדובסקי יעלה אותה לשלב הבא עם 4:5 פסיכי בכל קנה מידה. מי יודע איזו ליגה תספק לנו את המהפך הדרמטי בשבוע הבא. אבל ליגת האלופות, כך נדמה, עושה זאת באופן קבוע. ובדיוק כשחשבתם שראיתם הכל ויותר מדהים לא יכול להיות, מגיע המשחק הבא.

מה כבר יקרה בחצי הגמר? מה אנחנו יכולים לראות שעוד לא ראינו? מה נקבל אנחנו, ילדי דור ה-Y שלא יכולים כמה דקות בלי אקשן על המסך, כדי להשביע את תיאבוננו? 0:7 של ליברפול בקאמפ נואו? מסי כובש ומיד מודיע על פרישה מכדורגל? הארי קיין עולה מהספסל עם רגל חבושה בגבס וכובש במספרת? חאליסי נוחתת בעיגול האמצע רכובה על דרקון? הייתי אומר ששום דבר כבר לא יפתיע אותי, אבל אמרתי את זה כבר יותר מדי פעמים וכל הזמן טעיתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי