"טוטנהאם תנצח בשיניים, ברצלונה לא תתקשה מול ליברפול"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

על פי מומחי הווינר, התרנגולים בעמדה טובה יותר להשיג מקדמה מול אייאקס לקראת הגומלין. מסי וחבריו צפויים לטייל מול החבורה של יורגן קלופ. וגם: מי הפייבוריטים להבקיע את השער הראשון?

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

על פי מומחי הווינר, יחסי הכוחות במשחק בין טוטנהאם לאייאקס שיתקיים הלילה (שלישי ב-22:00), יחסי הכוחות כמעט שווים. התרנגולים זכו ליחס של פי 2.25 לניצחון בתום 90 דקות ואילו ההולנדים ליחס של פי 2.4 לניצחון. תוצאת תיקו מוערכת בפי 3.2.

את טבלת הפייבוריטים לשער הראשון בצד של טוטנהאם מוביל פרננדו יורנטה עם יחס של פי 6, אחריו לוקאס מורה עם יחס של פי 7 ובמקום השלישי דלה עלי עם יחס של פי 7.5. לאוהבי ההימורים האקזוטיים מי שיבחר להמר בסכום של 10 שקלים חדשים על כך שטובי אלדרווילרד יבקיע את השער הראשון ושתוצאת המשחק תהיה בסיום ה-90 דקות 0:6 לאנגלים, הוא ירוויח 12.100 ש"ח.

את טבלת הפייבוריטים לשער הראשון בצד של אייאקס מוביל דושאן טאדיץ' עם יחס של פי 5.5, אחריו חכים זייך עם יחס של פי 8 ובמקום השלישי דוד נרס הברזילאי. לחובבי ההימורים האקזוטיים מי שיבחר להמר בסכום של 10 שקלים חדשים על כך שמתיאס דה ליכט יבקיע את השער הראשון ושתוצאת המשחק תיהיה בסיום ה-90 דקות 1:4 לאייאקס, הוא יכפיל את סכום זה ל-9,900 ש"ח.


דושאן טאדיץ' (Gettyimages)

במשחק בין ברצלונה לליברפול הסיפור אחר לגמרי. מומחי הווינר מעריכים שאלופת ספדר הנכנסה לא צפויה להיתקל בקשיים, כאשר היחס לניצחונה עומד על פי 1.6 אל מול ניצחונה של ליברפול שמוערך בפי 3.65. תוצאת תיקו מוערכת ביחס של פי 3.6.

בצד הספרדי ניצב ליאו בראש טבלת המבקיעים עם יחס של פי 3.5, אחריו לואיס סוארס עם פי 4.5 ובמקום השלישי עוסמאן דמבלה עם יחס של פי 6.5. לחובבי ההימורים האקזוטיים מי שיבחר להמר בסכום של 10 שקלים על כך סרחיו בוסקטס יהיה מבקיע השער הראשון אך ברצלונה תפסיד 4:2 בסיום 90 הדקות, הוא יכפיל את סכום זה לכדי 26,750 ש"ח.

בצד האנגלי ניצב בראש טבלת המבקיעים מוחמד סלאח עם יחס של פי 6, אחריו נמצא סאדיו מאנה עם יחס של פי 7 ובמקום השלישי רוברטו פירמינו עם יחס של פי 8.5. לחובבי ההימורים האקזוטיים מי שיבחר להמר בסכום של 10 שקלים חדשים על כך שוואן דייק יהיה הכובש הראשון ואילו תוצאת המשחק תיגמר0:6 לטובת הרדס, הוא יכפיל את סכום זה לכדי 12,100 ש"ח.


מוחמד סלאח (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי