הטוב בעולם: מסי הגיע ל-600 שערים, 14 שנים אחרי גול הבכורה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

השחקן הארגנטינאי שעובר עונה ראשונה ללא צ'אבי ואינייסטה שדרג את עצמו מחדש ולאחר ההופעה האדירה נגד ליברפול הבטיח באופן כמעט וודאי זכייה שישית בכדור הזהב. בעיתונים פרגנו לפרעוש: "מפלנטה אחרת"

(גודל טקסט)

זאת ללא ספק העונה של ליאו מסי, אחרי שאיבד ארבעת כדורי הזהב האחרון לכריסטיאנו רונאלדו ולוקה מודריץ', הפעם הפרס השישי של הארגנטינאי מובטח באופן כמעט וודאי כאשר זכייה בקופה אמריקה בקיץ תהפוך את שנת 2019 לשנה הטובה ביותר בתולדות כוכב ברצלונה.

בנוסף לכך גם אם ליאו מסי לא יזכה בסופו של דבר בטרבל שלישי בקריירה, הוא בדרך לשני תארים אישיים נוספים, הראשון הוא מלך השערים של ליגת האלופות ונעל הזהב בשנה השלישית ברציפות כאשר אמש (רביעי) כבש את שערו ה-600 במועדון בדיוק 14 שנים לאחר שערו הראשון במדי הבלאוגרנה.

בכותרות העיתונים לא נשארו אדישים לתצוגה של הגאון הארגנטינאי כאשר בגארדיאן נכתב "מפלנטה אחרת". במירור נכתב: "הגאוניות של מסי. ליברפול הייתה מסוכנת אבל קיבלה את השער ה-599 ו-600 של מסי".


העונה הטובה בקריירה. ליאו מסי (Gettyimages) 

כאשר משווים את העונה הנוכחית של מסי לזאת של עונת 2011/12 בה שבר את שיא הכיבושים בלה ליגה עם 50 שערים והוסיף 16 בישולים, ולמרות שהמספרים שלו העונה קצת יותר צנועים (34 שערים ו-13 בישולים), נראה שהפעם מסי שדרג את עצמו אפילו יותר בשל עזיבתם של צ'אבי ואינייסטה והפך לשחקן שאין שני לו, ואנחנו רק מחכים לשאר המשחקים שנותרו במהלך העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי