פוצ'טינו בכה: "תודה לך כדורגל, תודה לשחקנים שלי, הם גיבורים"

טוטנהאם חוגגת
טוטנהאם חוגגת | Gettyimages

אחרי העלייה הדרמטית של ספרס לגמר ליגת האלופות המאמן לא שלט בעצמו: "קשה לי לתאר במילים איך אני מרגיש, בלי כדורגל אי אפשר לחיות". אריקסן שיבח את לוקאס מורה: "בטח יבנו עבורו פסל"

(גודל טקסט)

אחרי שליגת האלופות של השנה הרגילה אותנו שהכל יכול לקרות, הגיע אמש (רביעי) באמסטרדם ארנה שיא השיאים, כאשר טוטנהאם עלתה לגמר ליגת האלופות אחרי שמחקה פיגור של שלושה שערים במחצית השנייה כאשר שער הניצחון של לוקאס מורה שהשלים שלושער הגיע שנייה אחרי סיומה החוקה של תוספת הזמן, בתחילת הדקה ה-96 שהביא 2:3 גדול לספרס על אייאקס שעשו היסטוריה ועלו לגמר ראשון בתולדותיהם.

מעבר לכך שזה גמר ליגת האלופות ראשון בתולדות טוטנהאם, אי אפשר שלא להזכיר שהקבוצה כמעט ולא עלתה לשלב הבתים והיא הייתה זקוקה לנס שאינטר לא תנצח את פ.ס.וו ושהתרנגולים יקחו נקודה בקאמפ נואו נגד ברצלונה וגם כך קרה, אבל בהמשך ציון הדרך הפך להיות שולי ביותר וחבורתו של פוצ'טינו הבטיחה גמר כל אנגלי ראשון בליגת האלופות וזוכה אנגלית ראשונה בצ'מפיונס מאז צ'לסי בעונת 2011/12.

מאמנה המאושר של טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו לא הפסיק לבכות אחרי העלייה הדרמטית ואמר: "תודה לך כדורגל, תודה לשחקנים שלי, הם גיבורים. בשנה האחרונה אני מספר לכולם שיש לי קבוצה של גיבורים. המחצית השנייה הייתה מדהימה, תודה, תודה כדורגל. זה סוג של רגש, בלי כדורגל אי אפשר לחיות, תודה לאנשים שמאמינים בי זה פנטסטי, אבל קשה לתאר במילים איך אנחנו מרגישים עכשיו".


אי אפשר לתאר במילים את מה שהתרחש במשחק (Gettyimages)

כריסטיאן אריקסן דיבר גם הוא על העלייה לגמר: "הגיע לנו לנצח. אייאקס הייתה טובה יותר וקצת כואב לי עליהם כי בשני המשחקים הם שיחקו טוב יותר, אבל לנו היה יותר מזל. זה היה סוג של משחק מגוחך. לוקאס מורה? בטח יבנו עבורו פסל. מה דיברנו במחצית? דיברנו על זה שלא יכולים לרדת מהמגרש הזה עם הפסד 3:0 או 4:0. לא חשבנו שזה מה שיקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי